“Top etentje in ontspannen sfeer”
Beoordeling van Restaurant Cocotte

Restaurant Cocotte
Geclassificeerd als nr. 4 van 61 Restaurants in Lommel
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Cocotte kan met zijn verfijnde menu en abitieus bereide gerechten mee prijken in de tabel van beste restaurants van Limburg. Kortom, een top- etentje in een typisch Limburgse ongedwongen sfeer.

Schrijf een beoordeling

24 september 2017 beoordeeld

Alweer slaagt Chef Jan en zijn team voor een geslaagde avond. Combinatie van de wijnen met gerechten zijn veelal een schot in de roos. Aan de voorstelling van de wijnen kunnen enig sommeliers een puntje zuigen. Wij zijn hier ondertussen vaste gasten en dit getuigd van een constant niveau. Hier krijg je waar voor je geld. Proficiat aan Jan en zijn team.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Amaai ! Tof interieur, meer dan voldoende plaats tussen de tafeltjes (geweldig gevoel van privacy), zaalpersoneel dat veel rust en controle uitstraalt .. Eten was superlekker, viergangenmenu was ruim voldoende, kok Jan komt meermaals aan tafel op de avond, gerechten volgen elkaar mooi op in tijd .. Kortom, zeker een van de betere in Limburg, prijs kwaliteit meer dan oké, wij komen dan ook zeker nog eens terug :)

30 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben een drie gangen menu genomen a 42,oo euro pp
De kwaliteit is zeer verrassen en super van smaak.
De amuses uitmuntend.
Een restaurant om aan te bevelenEet smakelijk
prima bediening, ietsje te snel met de wijn uit schenken.

20 augustus 2017 beoordeeld

Proficiat Jan voor jou en je team! Wij hebben genoten van het 4 gangen menu van begin tot einde. Elk gerecht was zeer lekker en de wijnen pasten perfect! Fijne bediening in een mooi kader! Wij zijn fan :) en komen zeer terug!

Reizigers die Restaurant Cocotte bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Restaurant Cocotte geweest? Deel je ervaringen!