“Leuk concept, lekkere gerechtjes, foute rekening”
Beoordeling van Hamachi

Hamachi
Geclassificeerd als nr. 8 van 61 Restaurants in Lommel
3 weken geleden beoordeeld

Leuke zaak in centrum Lommel. Mooie strakke inrichting. We zaten zelf helemaal vooraan in de zaak, hoewel het achteraan wat setting betreft wel wat gezelliger leek. Vlotte en vriendelijke bediening.

De zaak werkt met een 'all you can eat' formule, waarbij je op 2,5 uur tijd 5 gangen mag bestellen en telkens per gang 5 gerechtjes per persoon mag kiezen (vrije keuze of je sushi, warme gerechten of dessertjes bestelt). Voor wie denkt dat je best telkens de tafel vol kan laten zetten... er is een 'boete' voor gerechtjes die je niet consumeert en terugstuurt (persoonlijk vind ik dat een terechte manier van werken). Trouwens... standaard eet je hier met stokjes, bereid je dus maar voor.

Doorheen de avond bestelden we een grote verscheidenheid aan gerechtjes. De sushi was behoorlijk, maar niet top. Meestal was het zeewier rond de sushi te taai - niet zoals het hoort. De rauwe vis was lekker en leek van goede kwaliteit. Ook de warme gerechtjes waren behoorlijk en dessertjes waren lekker.

Kortom, leuke ervaring en leuk concept. Verwacht geen haute cuisine. De gerechtjes waren lekker, maar niet wauw en bovendien zeer eenvoudig opgediend. Dit is duidelijk bandwerk en ik twijfel zelfs of alles wel vers gemaakt is of kant-en-klaar ingekocht.

Gerechtjes kwamen per gang ook veel te verspreid op tafel... soms werden frietjes op tafel gezet en pas veel later het vlees. Per gang zou alles toch ongeveer samen moeten opgediend worden.

Laat je ook niet vangen aan het concept... Als je effectief de 5 gangen wil bestellen in 2,5 uur tijd moet je zeer vlot bestellen en moet bovendien ook zeer vlot opgediend worden. Het moet uiteraard nog gezellig blijven :-).

Nog een laatste tip... Kijk je rekening na. Op onze rekening was sowieso al een correctie gemaakt (er was een fles wijn aangerekend, maar direct terug weggehaald), maar bij nazicht bleek er nog een fles wijn te veel aangerekend. Fout werd wel direct rechtgezet. Bij thuiskomst bleek echter dat er ook nog een fles water te veel aangerekend werd...Goed opletten dus.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Sushi lag op warme bordjes!!!
Weinig vis in de sushi
Vlotte bediening en veel keuze
De warme gerechten waren veel te hard gebakken en uitgedroogd

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste sushi die wij tot nu toe al gegeten hebben, echt lekker!! Andere gerechten waren ook lekker, maar de porties soms klein van bvb de Babi pangang en gegrilde zalm. Bediening was voortreffelijk. Snel, heel beleefd, goede uitleg, vragen geregeld of alles naar wens is. Top! Bovendien was de zaak modern ingericht, en we hadden een rustig tafeltje voor twee.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor zowel sushi liefhebbers maar ook voor mensen die liever 'gewoon' asiatisch eten. Leuk concept om een ganse avond lekker te eten.
Originele gerechten maar ook lekkere klassiekers.

Echt een aanrader maar wel best reserveren!

3 september 2017 beoordeeld

Lekker gegeten.
Vlotte bediening
Lekkere gerechtjes, goede wijn
Leuk interieur. Vooral achteraan, beneden

Reizigers die Hamachi bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Hamachi geweest? Deel je ervaringen!