“Goed bediend 👌 goed gegeten 👌”
Beoordeling van Los Argentinos

Los Argentinos
Geclassificeerd als nr. 2 van 40 Restaurants in Lanaken
Keukens: Argentijns, Steakhouse, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Lekker eten en een onovertreffelijke sfeer, daarvoor moet U bij Los Argentinos zijn. Het Aberdeen Angus Beef is een absoluut top product uit Argentinië. Deze steaks zijn bijzonder mals, aromatisch en smaakvol. Het is zeer laag in vet en heeft een zeer laag cholesterol gehalte. Het vlees wordt bij ons op de traditionele manier gegrild!
8 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, fijne sfeer, drukke zondag maar we zaten heel fijn op ons gemak in een mooie box. Bedankt voor de goede bediening, heel aangenaam weer!!

Datum van bezoek: juli 2020

2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen ik later de rekening kreeg, handgeschreven! Bleek dat ik 5 euro teveel had betaald! Vreemd dat je in restaurant niet een normale kassabon krijgt! Veel te duur ook!

Datum van bezoek: februari 2020
1 juli 2020 beoordeeld

Ik was met een broer in de buurt biljarten en die had zin in een lekkere steak . Gezocht met de iPhone en dit restaurant gevonden. We waren er op een snikhete dag en tot het dessert de enigste gasten. Prima Gin kaart . We hadden allebei een gemengde vleesplaat . Drie soorten vlees en allemaal even lekker en mals. Prima bijlagen en lekker desert. Omdat het zo warm was werden extra twee kolomventilatoren op ons gerecht.
We komen er zeker nog eens een keer terug

28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Net mogen genieten van een Argentijnse ossenhaas. Perfect van smaak, cuisson zoals we gevraagd hadden. Lekkere frietjes en gemengde sla. Supervriendelijke bediening en prachtig decor! Hadden we nog nooit gezien. De distancy is perfect in orde, alles dus tip top! Moesten we in de regio wonen dan zouden we meermaals naar deze zaak komen.

21 juni 2020 beoordeeld

- We vroegen of het mogelijk was dat 2 van de 4 personen het menu namen en de rest niet. Dit was niet mogelijk, altijd heel de tafel het menu. 5 min later komt een groep van 8 personen binnen en kon het bij hun wel dat 3 van de 8 het menu namen. Je kreeg ook niet genoeg tijd om naar het menu te kijken.
- victoriabaars van de grill met serranoham: geen serranoham te bespeuren, droog, niet gekruid.
- crème brulee geserveerd in terracotta potje: lekker, bovenkant niet genoeg gebrand, terracotta potje niet te bespeuren. Dat is op zich totaal geen probleem, maar zet het dan niet zo specifiek op de kaart. Ik wou aanvankelijk een moelleux maar vroeg of ik het witte chocolade ijs kon vervangen met vanille aangezien dit ook op de kaart stond. Dat was weer niet mogelijk.

Eten van tafelgenoten:
- mixed grill: de ribbetjes waren wel lekker en vielen van het bot.
- dame blanche: ijs gekristalliseerd, chocoladesaus uit potje
- geflambeerde flensjes met vanille ijs: flensjes niet genoeg gebakken, plastic op het bord

Al bij al enorm duur voor wat je krijgt.

Reizigers die Los Argentinos bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province
Lanaken, Limburg Province

In Los Argentinos geweest? Deel je ervaringen!