“Wat een geweldig restaurant!”
Beoordeling van Los Argentinos

Los Argentinos
Geclassificeerd als nr. 2 van 45 Restaurants in Lanaken
Keukens: Argentijns, Steakhouse, Grill
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Lekker eten en een onovertreffelijke sfeer, daarvoor moet U bij Los Argentinos zijn. Het Aberdeen Angus Beef is een absoluut top product uit Argentinië. Deze steaks zijn bijzonder mals, aromatisch en smaakvol. Het is zeer laag in vet en heeft een zeer laag cholesterol gehalte. Het vlees wordt bij ons op de traditionele manier gegrild!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische Tbone gegeten, ZALIGE bediening, zeker aan te raden om te gaan eten! Wel zorgen dat je grote honger hebt, want het zal nodig zijn..

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een goede entrecote of spareribs is dit het juiste adres . Een smaakvolle ambiance en met een goed glas Argentijnse wijn is het hier goed vertoeven

28 september 2018 beoordeeld

Het was spijtig dat ik er van de week was en gesloten was mij weten nog nooit gebeurt ik heb informatie genomen bij de buren waarom het gesloten was en de buren hebben me vertelt dat de eigenaar een hartinfarkt heeft gekregen en zeer ziek is met deze wil ik zegge verzorg u goed word snel beter zodat ik snel weer heerlijk bij u kan komen eten vriendelijke groeten mevr van de water

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Mals vlees, spareribs valt van het bot. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader om hier te eten.

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut het lekkerste stuk vlees gegeten in jaren! Supertoppie!!!! Dit moet je in je leven geproefd hebben.
En super bediening van de lady. Beter kan niet. Jammer dat het voor ons zo ver is.
Wielfried en Bea.

Reizigers die Los Argentinos bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province
Maasmechelen, Limburg Province

In Los Argentinos geweest? Deel je ervaringen!