Peter M

Gedateerd hotel maar goed eten en vriendelijk personeel.

3,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeld
Wij hadden de Confort kamer, dat bleek een zolderkamer te zijn met het dakraam aan de kant van een heel drukke weg die ook s’nachts behoorlijk lawaaierig was.
In de badkamer was de verf afgebladderd, de douchekop spoot overal heen en de föhn moest ik eerst een klap op geven om hem aan te doen gaan.
In de gang en trap ligt versleten vloerbedekking en om de muffe lucht te verdoezelen hangen er overal van die geur apparaten die als je langs loopt een luchtje in de ruimte spuiten.
Ontbijt was wel zeer uitgebreid en lekker.
De bediening was ook vriendelijk en behulpzaam.
Het is sowieso een heel mooie locaties om er op uit te gaan naar de natuurpark de Hoge Kempen of Maastricht.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: De WiFi is heel slecht.
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 20 mei 2024
Beste als het mag Peter

Dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat iedereen vriendelijk was en het ontbijt smaakvol.

Een tip als u niet tevreden bent over de kamer bij aankomst mag u altijd naar de receptie komen en bekijken wij de mogelijkheden om eventueel een andere kamer aan te bieden.

Onze omgeving is inderdaad mooi om te wandelen en fietsen fietsknooppunt vlakbij ons hotel.

1.5 km van Eurotel Lanaken - Different Hotels
1.5 km van Eurotel Lanaken - Different Hotels
6.9 km van Eurotel Lanaken - Different Hotels
2.1 km van Eurotel Lanaken - Different Hotels
3.2 km van Eurotel Lanaken - Different Hotels
Prachtig hotel in een prachtige omgeving.
0.4 km van Eurotel Lanaken - Different Hotels
Amadis
6.8 km van Eurotel Lanaken - Different Hotels
Meer hotels in Lanaken bekijken
Beoordeeld op 2 mei 2024

Heel mooi verzorgde en grote kamer. Mooie attentie met welkomsbrief en flesje water en enkele snoepjes;
Lekker avondeten en ook een zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt.
Mogelijkheid om fiets te stallen.
Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: mei 2024
Different Hotels, General Manager van Eurotel Lanaken - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2024

Beste gast

Dank u voor de mooie reactie. Wij doen als team ons best om de gasten een mooi verblijf te bezorgen.
Fijn om te lezen dat u lekker heeft gegeten in ons hotel.

Beoordeeld op 23 april 2024

7 april 2024 hebben we het heilige vormsel van onze dochter gevierd in het Eurotel in Lanaken.. Alles was top!! Prachtige versiering: mooie zelfgemaakte boeketten op kandelaars, ballonen boog met bloemen en prachtig gedekte tafels.. Bedankt Pino werknemer bij Eurotel hij heeft keihard gewerkt om de zaal zo mooi te versieren! Het was genieten van begin tot einde.. het buffet met eten was eindeloos.. zoveel en alles superlekker... een topchef in de keuken.. Bedankt aan de vriendelijke obers die ons goed verzorgd hebben en zorgden dat we niets te kort kwamen... Bedankt aan de lieve hotelmanager die af en toe kwam zien als alles naar wens was.. Dankuwel topteam Eurotel, Pino en Astrid om mijn Dochter en al onze gasten een onvergetelijke mooie dag te geven! De foto's spreken voor zich een onvergetelijke dag en dat dankzij jullie...Wij zullen zeker nog feestjes bij jullie plannen.. en we raden dit ook echt aan iedereen aan! Groetjes een heel tevreden gast!
Groetjes Roberta

Datum van verblijf: april 2024

Beste gasten

Dank u voor de lovende feedback over jullie feest in ons hotel/restaurant.

Het is fijn dat wij als team hebben kunnen bijdragen aan de mooie beleving van het vormsel van jullie dochter.

Nogmaals dank voor de warme woorden uit naam van ons ganse team.

Beoordeeld op 21 april 2024

Het is hoog tijd dat de kamers gerenoveerd worden...het vasttapijt zit vol vlekken en stinkt!!!
Gelukkig dat we een wonderbox hadden...we hebben dus niet het ontbijt moeten betalen want die is redelijk duur!
En 10€ vragen voor een parkeerplaats die geen slagboom heeft!!!!!is wat overdreven.

Datum van verblijf: april 2024

Beste gasten

Bedankt voor jullie reactie. Jammer dat het verblijf niet naar wens is geweest. Jullie mogen altijd bij de receptie komen melden als er iets niet naar wens is en dan zoeken we graag samen naar een oplossing of bieden een andere kamer aan.

Beoordeeld op 2 april 2024

Kamer niet schoon. Overal dikke vlokken stof. Geen molton op matrassen en matrassen niet schoon. Meubilair oud en niet meer van deze tijd. Personeel aardig. Goede locatie voor bezoek aan Maastricht en omgeving met grote parkeerplaats plaats.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 31 maart 2024

leuk gezellig hotel niet ver van natuurpark pieter heim loopafstand naar centrum niet echt een mooi uitzicht wel grote kamers. Maar bedden opmaken en poetsen moet men eerst vragen aan de receptie goed en uitgebreid ontbijt ook avond eten is goed

Kamertip: mooi hotel voor een paar dagen maar kamers worden pas schoon gemaakt door een seintje te geven aan de receptie. centrum is op loop afstand
Datum van verblijf: maart 2024
Different Hotels, General Manager van Eurotel Lanaken - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2024

Beste gast

Dank u voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de maaltijden goed verzorgd waren.
Wat betreft de kamers doen wij een standaard schoonmaak/controle van de kamer dagelijks en als u wenst dat wij de bedden opmaken kan dit inderdaad aan de receptie worden doorgegeven en brengen wij jullie verzoek graag in orde.
Ons hotel is gelegen aan de toegangspoort Nationaal park Pietersheim op loopafstand van Lanaken.