Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 68
TravelocityUS$ 68
Trip.comUS$ 79
Beoordeeld op 8 augustus 2022

Na de vriendelijke ontvangst bij het inchecken, waren wij aangenaam verrast door de aanwezigheid van een mobiele airco op onze kamer. Alles was voortreffelijk : aangename kamer, ruime fietsenberging, het onthaal was ook heel vriendelijk voor de meegereisde kinderen, het ontbijt was heel uitgebreid en formidabel lekker. Kortom, dit was voor ons een topverblijf. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Als je met de vensters open wil slapen, is het aan te raden om een kamer te vragen die niet langs de kant van de grote weg ligt.
Beoordeeld op 8 augustus 2022

dank u voor de goede vriendelijke service, kinders werden top verzorgt ,,,aircoaanwezig voor deze warme periode aanwezig alles wat je vroeg werd direkt bezorgt, voor fietsenplaats genoeg voor herhaling vatbaar misschien eens met enjoy ziet er tot service ook

Kamertip: als je niet goed weg kunt eenkamer bereikbaar met lift
Beoordeeld op 7 augustus 2022

Een redelijk goed verblijf in een basic kamer. Goed schoon. Ontbijt en diner waren voor ons meer dan voldoende. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het enige probleem waren de afwezige airco, wel een ventilator. Bleef zeer warm.
Zeer veel geluidsinstallatie van de weg achter het hotel. Het raam openzetten was geen oplossing voor de warmte. Met 75 DB (gemeten) doe je geen oog dicht.
Samengevat: een prima hotel maar door de zeer warme kamers en de geluidsoverlast komen wij niet terug.

Kamertip: Rustiger verdieping en niet op de zijde van de rondweg.
Beoordeeld op 1 augustus 2022

In verband met een late boeking waren er alleen nog Superior kamers beschikbaar.
Logisch dat deze kamers iets duurder zijn dan de basiskamer, maar dan verwacht ik ook wel iets extra. We zaten in een bijgebouw wat redelijk verouderd is, kamers kunnen ook een update gebruiken, vooral de badkamer.
Verder was er geen airco op de kamer, iets wat vandaag de dag vrij standaard is. Dit maakte de kamer erg warm/benauwd. Raam open was ook geen optie ivm verkeerslawaai. Er was alleen een ventilator aanwezig. Gezien de prijs waren onze verwachtingen hoger dan onze ervaring.
Ontbijt was overigens prima, genoeg keuze en voldoende voorraad.
Conclusie: voor één nachtje prima te doen, maar gezien de prijs-kwaliteit verhouding zou ik dit niet zo snel meer boeken.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 27 juli 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf in de XL familiekamer. Bed en kussen perfect. Ventilator aanwezig. Zeer ruime badkamer. Koelkastje deed het alleen niet goed. Maastricht Centrum zet goed bereikbaar.
Eurotel Lanaken ontzettend bedankt.

Datum van verblijf: juli 2022