eDreams
Travelocity
StayForLong
Beoordeeld op 1 augustus 2022

In verband met een late boeking waren er alleen nog Superior kamers beschikbaar.
Logisch dat deze kamers iets duurder zijn dan de basiskamer, maar dan verwacht ik ook wel iets extra. We zaten in een bijgebouw wat redelijk verouderd is, kamers kunnen ook een update gebruiken, vooral de badkamer.
Verder was er geen airco op de kamer, iets wat vandaag de dag vrij standaard is. Dit maakte de kamer erg warm/benauwd. Raam open was ook geen optie ivm verkeerslawaai. Er was alleen een ventilator aanwezig. Gezien de prijs waren onze verwachtingen hoger dan onze ervaring.
Ontbijt was overigens prima, genoeg keuze en voldoende voorraad.
Conclusie: voor één nachtje prima te doen, maar gezien de prijs-kwaliteit verhouding zou ik dit niet zo snel meer boeken.

Beoordeeld op 27 juli 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf in de XL familiekamer. Bed en kussen perfect. Ventilator aanwezig. Zeer ruime badkamer. Koelkastje deed het alleen niet goed. Maastricht Centrum zet goed bereikbaar.
Eurotel Lanaken ontzettend bedankt.

Beoordeeld op 19 juli 2022 via mobiele applicatie

De kamer was erg warm/benauwd. We hebben geprobeerd zoveel mogelijk te luchten, maar tijdens onze afwezigheid was het raam weer gesloten door het personeel. Bij terugkomst was de kamer nog warmer geworden. Het was niet fijn om de ramen open te zetten terwijl we op de kamer waren i.v.m. het verkeerslawaai. Hierdoor hebben we niet zo lekker geslapen.
Een paar kleine opmerkingen: In de badkamer misten we een tissuebox, bij het ontbijt een kan met (citroen) water en hazelnootpasta of ander chocoladebeleg.
Gezien de prijs waren onze verwachtingen iets hoger dan onze ervaring.
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Beoordeeld op 3 juli 2022 via mobiele applicatie

Bijzonder vriendelijke ontvangst. Gastvrij met een hoofdletter. Kregen een cava als welkomstdrankje op het zonnige terras. Kamer wel gedateerd. Kan een uplift gebruiken. Een ventilator zorgde voor de nodige verkoeling. Voor één nachtje prima

Beoordeeld op 5 juni 2022 via mobiele applicatie

Dit hotel is meer gericht naar groepen. Wij gingen als koppel naar dit hotel. Zoals ‘s avonds konden we pas om 19u30 eten doordat groepen om 18u00 aten. We hebben opgevangen dat groepen evenveel als ons ongeveer betaalden voor eten en drinken inclusief dat wij nog apart betaalden. We hadden veel meer verwacht voor hetgeen we betaalden.
Er is geen airco op de kamer aanwezig.
We gaan regelmatig naar de Limburg op weekend voor te fietsen. Maar zo’n verblijf hebben we nog nooit gehad. Geen aanrader.

Datum van verblijf: juni 2022