“Lekker en goede service”
Beoordeling van De Brouwerij

De Brouwerij
Reserveren met
De Brouwerij is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Lanaken
Keukens: Belgisch, Europees, Steakhouse
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Beschrijving: De Brouwerij is een gezellig en betaalbaar familierestaurant. U kan genieten van (h)eerlijke gerechten van de kaart of een lekker 3-gangen menu van 19,95 euro. Welkom in de Brouwerij !
27 augustus 2018 beoordeeld

Een leuke eetgelegenheid met veel keuze. Ook toegankelijk voor wat grotere groepen vrienden of familie. Je kan er binnen zitten maar ook lekker buiten, als het weer het natuurlijk toelaat. Ook is er aandacht voor de kleintjes met kleurplaatjes etc.

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super fijne gelegenheid om te dineren. Wij zijn een gezin met 4 kleine kinderen. Dan is uit eten gaan best een uitdaging. Hier fantastisch geholpen. Prima tafel kleurpotloden en kleurplaten erbij. Overleg over het tempo van het doorkomen van de gerechten. Wij helemaal tevreden en echt lekker gegeten heel mals vlees en lekker opgediend met groeten. Kinderen en wij meer dan voldoende op ons bord. Allen met een voldaan en goed gevoel vertrokken.

Hier kan je echt heel fijn terecht. Ben je in de buurt sla de brouwerij dan niet over.

Veerle S, Eigenaar van De Brouwerij, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw fijne reactie!
Tot ziens in de Brouwerij
Veerle

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een warme dag, gezellig buiten zitten op het terras. Hier kan je gerust ook als koppel komen, maar families zijn zeer welkom.
Vriendelijk en snel bediend. De kaart is uitgebreid, simpele gerechten maar lekker. Prijs-kwaliteit zeker in orde. Wij komen terug.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

En leuke eetgelegenheid met een grote keuze aan biertjes. Daarnaast zijn de speciale gerechten met gehaktballen echt een aanrader (tip: de gehaktballen zijn erg groot, dus ga alleen voor de optie van twee gehaktballen als je enorm veel honger hebt).

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week woensdag, 16 mei hier gegeten. We waren met 5 volwassen en 1 baby en werden zeer gastvrij ontvangen. Het eten is heerlijk, prima keuze in eten en drinken, veel soorten bier en na afloop kreeg ons kind nog een aardigheidje van de eigenaar, zeer sympathiek. Dit is een restaurant waarvoor je wilt omrijden. Zeer vriendelijke mensen en aantrekkelijk geprijsd!

Reizigers die De Brouwerij bekeken, bekeken ook

Lanaken, Limburg Province

In De Brouwerij geweest? Deel je ervaringen!