Sasvh
Antwerpen, België

Doen we nog eens

Beoordeling van La Butte Aux Bois
5,0 van 5 bollen31 mrt 2024 beoordeeld
We verbleven in de Manoir en hadden een superior kamer. Deze kamer was veel donkerder dan wat de foto's tonen, alle kasten waren zwart geschilderd en de kamer had 2 ramen waarvan slechts 1 open kon en waardoor we iets konden zien. Het was een zeer ruime kamer met heel mooie badkamer, deze had een ligbad en een kleine douche. Het was een heerlijk bed. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, het ontvangst is top. 's avonds hadden we de 4 gangen menu in de bistro, dit was prima in orde maar om het nu 2 avonden na elkaar te nemen zoals we hadden gedaan dat zouden we niet meer doen. De bar is heel gezellig maar wel wat klein. We hebben geen gebruik gemaakt van de Spa. Ik zag ouders met kinderen richting Spa gaan en daar had ik geen zin in. We zouden zeker nog teruggaan maar dan een andere kamer.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van La Butte Aux Bois, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 apr 2024
Beste Sasvh,

Bedankt voor uw beoordeling en feedback!

Het is fijn om te lezen dat u de ruimtelijkheid van uw kamer en de kwaliteit van onze badkamers op prijs stelde, evenals het comfort van ons bed.
Ons personeel streeft ernaar om elke gast een topervaring te bieden, en we zijn blij dat dit bij u ook zo overkwam.
We betreuren het dat de sfeer van de kamer niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. De verlichting en inrichting van onze kamers zijn zorgvuldig ontworpen om een bijzondere ambiance te creëren, echter begrijpen we dat smaken verschillen.
Voor een toekomstig verblijf nodigen we u graag uit om uw voorkeuren te delen, zodat we een kamer kunnen toewijzen die beter bij uw wensen past.
Wat betreft het diner in onze bistro, horen we graag dat u de maaltijden prima in orde vond, al zouden we het een eer vinden u bij een volgend bezoek te mogen verrassen met een nieuwe ervaring.
Onze Bar Papillon wordt geprezen om zijn sfeervolle setting, en het verheugt ons dat u hier een aangename tijd heeft doorgebracht.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet.

Laura Martinelli - Team La Butte aux Bois, Guest Relations Manager
kamer Aarde
  • Vio.com
  • ZenHotels.com
0.9 km van La Butte Aux Bois
Prachtig hotel in een prachtige omgeving.
  • Booking.com
    5.5 km van La Butte Aux Bois
    Amadis
    8.7 km van La Butte Aux Bois
    1.9 km van La Butte Aux Bois
    Accommodation DOOR 2.  Price range €88,- should be max €50,-  Made/build by some one with no experience.  Finishes are poor. Bath to high. Older and less flexible people can slip very easily.  Bath had 6 or so jets does not make it spa like. Glass shower screen does not fit on the bath so water can come through.  Could be cleaned better (dust & cobwebs) Mold behind the door.
    3.6 km van La Butte Aux Bois
    3.0 km van La Butte Aux Bois
    Meer hotels in Lanaken bekijken
    Beoordeeld op 12 maart 2024

We hadden de eer om als 1ste gasten te overnachten in de nieuwste luxueuze Moonlight-suite, een betoverende bestemming. Wat een privilege, de suite is sensationeel mooi, prachtige kleuren combinaties, de atmosfeer wordt verlicht door impact-glas dat gevormd is door meteorietinslagen. Bovendien is er een adembenemend plafond van 9 meter boven het bed, wat een magische en romantische sfeer creëert. Met een uitzicht op dit prachtige landgoed, het luxe 5 star hotel La Butte aux Bois is een uitzonderlijk mooi manoir gelegen in een bosrijk groene omgeving. Ook het ontbijt was enorm, voor iedereen wat wils. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam, een aanrader, absolute topservice. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2024
    Hotel- cmanager, Owner van La Butte Aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2024

Beste Meneer Stéphane,
    Heel erg bedankt voor uw mooie score!

Wat een genoegen te lezen dat u als eerste gasten een hemelse belevenis heeft gehad in onze nieuwe Moonlight-suite, en dat de unieke inrichting en het adembenemende plafond zo goed bij u in de smaak vielen. Het is fantastisch dat het uitzicht en de sfeer van ons landgoed in Nationaal Park Hoge Kempen uw verblijf extra bijzonder hebben gemaakt. We zijn ook verheugd dat ons uitgebreide ontbijtaanbod en de vriendelijkheid van ons personeel hebben bijgedragen aan uw positieve ervaring.

Graag tot een volgende keer!
    Met vriendelijke groeten,

Laura Martinelli - Team La Butte aux Bois, Guest Relations Manager

Beoordeeld op 18 oktober 2023

La butte aux bois is zalig genieten van een verblijf in een groene omgeving. Complete rust en alle faciliteiten om dit in alle comfort en luxe te doen.
    We hebben lekker gegeten en genoten van de wellness en extra behandelingen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2023
    Laura Martinelli, Gastenservice/Front Office van La Butte Aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Beste HildeuitAntwerpen,

Allereerst van harte dank voor uw bezoek, mooie score en fijne feedback !
    Hopelijk mogen wij u in een nabije terug verwelkomen.

Beoordeeld op 2 augustus 2023

Alles mooi proper.vriendelijke ontvangst. Mooie tuin. Moderne kamer.eten was lekker ,maar toch nog iets beter verwacht.aperitief hapje eenvoudig .wellness mooi ,en leuk met jaguzi buiten .hopen nog eens terug te gaan .

Datum van verblijf: juli 2023
    • Reistype: Reisde alleen
    Laura Martinelli, Gastenservice/Front Office van La Butte Aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2023

Beste 851annemied,

Allereerst van harte dank voor uw verblijf en uw positieve feedback !
    Hopelijk mogen wij u weer in de nabije toekomst verwelkomen. Tot dan !

Beoordeeld op 27 juni 2023 via mobiele applicatie

Na een jaar van hard labeur wilden we er even 4 dagen tussenuit om de batterijen terug op te laden.
    We boekten enkele nachten vooral om te genieten van het mooie weer en de prachtige omgeving en fenomenale uitzicht van op het terras.
    Het ontvangst was aangenaam en charmant. Eerste avond, pech want er werd regen verwacht dus niet buiten eten, teleurstelling maar alle begrip hiervoor. Lekker eten maar ondermaatse bediening, we moesten zelfs vragen om onze wijn bij te schenken. Dag twee gereserveerd bij Ralph Berendsen, dit moest een andere beleving geven.
    30 graden, volle zon maar buiten eten kon niet. Het waarom wist blijkbaar niemand want we kregen vier totaal verschillende versies. Het aperitief kon dan wel buiten maar een sigaret roken buiten op het terras kon niet, daarvoor werden we achter de hoek gejaagd uit het zicht van iedereen met een asbak in de hand en zelfs geen tafeltje om de asbak op te zetten, achter de hoek was het minder vijf sterren dan in het zicht, parasols lagen op de grond, er was niet gepoetst maar bon het is wat het is. Aan tafel was het eten nog beter dan verwacht, werkelijk top, de bediening deed meer dan zijn best.
    Na de laatste gang terug naar buiten om te genieten van het mooie weer met een sigaretje maar daar kwam niks van want drie tafels verder waren er nog mensen en we moesten weer achter de hoek uit het zicht. Nu had de bediening wel gemerkt dat we ons uitgesloten voelde en plots kregen we een lampje en een glaasje omdat ze vonden dat we wel een punt hadden. Als je het restaurant binnen komt staat er een prachtige kast vol sigaren maar eigenlijk ben je als roker hier helemaal niet welkom, dit zou voor ons geen probleem zijn maar meld dan ook eerlijk dat rokers niet welkom zijn. De chef vond het zelfs niet de moeite om aan zijn klanten te vragen hoe de avond was verlopen. Nogmaals het eten was top maar de totaal beleving ver ondermaats.
    De volgende dag wilden we een lekker aperitief drinken, de obers waren bezig de tafels aan het opdekken en de barman was druk in gesprek. We hebben na 15 minuten de ober geroepen om iets te mogen bestellen, nog eens 15 minuten later meldde de over aan de barman dat onze bestelling nog steeds niet werd klaargemaakt.
    Bewust een kamer met terras geboekt omdat rokers graag buiten genieten van een sigaret maar ook hier geen asbak, in de wellness buiten ook geen asbak.
    Bij het uitchecken wilde ik mijn ongenoegen aan de receptie melden maar daar werd enkel gereageerd met o ok.
    Conclusie, blijf hier als roker ver weg want je bent totaal niet welkom en word behandeld als een marginaal.
    Bijzonder spijtig want ik kom hier heel graag maar er zijn genoeg plaatsen waar we onze centen kunnen achterlaten en ons wel welkom voelen.

Kamertip: Rokers zijn niet welkom en kunnen beter elders gaan genieten tot spijt van het bijzonder lekkere eten.
    Datum van verblijf: juni 2023
    Laura Martinelli, Gastenservice/Front Office van La Butte Aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2023

Beste 641Sergev,

Allereerst willen wij u danken voor uw verblijf bij La Butte aux Bois!
    Uiteraard zijn we geschrokken van de punten die u aanhaalt en vinden wij dit zeer jammer dat u deze ervaringen heeft gehad.

Uw punten zijn naar de betrokken afdelingen gestuurd en deze zullen grondig besproken worden.

Laten wij u even verzekeren, rokers zijn wel welkom bij La Butte aux Bois. We hebben meerdere plekken op ons domein waar u gerust kan roken, er staan ook overal asbakken. Dat is voornamelijk onze buitenbar en het overdekt terras; aan de inkom van ons hotel en aan de inkom van onze Spa. Dit om de andere gasten niet te storen maar vooral om u als roker een beschut gedeelte, dat nog steeds gezellig is, te bieden. Het klopt dat op het terras van onze wellness een niet-roken policy geldt, dat is onze beslissing/policy.

Uw opmerking over de asbak op het terras van uw kamer is zeker ook genoteerd, dit is iets waar wij inderdaad niet aan denken omdat al onze kamers 'niet-roker' kamers zijn.

Wij hopen alsnog u in de toekomst terug te mogen verwelkomen om u te tonen dat iedereen meer dan welkom is, ons hotel staat garant voor gastvrijheid, vriendelijkheid & gastronomie op hoog niveau.

Beoordeeld op 8 juni 2023

Verblijven in La Butte Aux Bois is hemels1 Non-stop ontspanning … voor alles wordt tot in de kleinste details gezorgd. Slapen is een waar genot. Ben je niet tevreden over je kussen en/of dekbed, dan wordt meteen voor een ander type gezorgd. Je baggage wordt naar je kamer gebracht, Je auto wordt weggezet. Ontbijten is luxer dan luxe. Voor alle vragen of wensen, wordt meteen een passende oplossing gezorgd. De sfeer is gemoedelijk. Zelfs thuisgekomen genieten we nog na, van een fles meegekregen bubble en een verse bos bloemen uit onze kamer die na twee weken nog vers staat. Wij komen in december weer! Helemaal top! Een service zoals we die zelden zien.

Datum van verblijf: mei 2023
    Laura Martinelli, Gastenservice/Front Office van La Butte Aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2023

Beste I1361WRpeterv,

Wat een mooie woorden van een duidelijk zeer tevreden gast. Daar doen we het voor! Het is fijn om te lezen dat u tijdens uw laatste verblijf genoten heeft en ook heel fijn te lezen dat wij u in december weer mogen verwelkomen. We kijken er alvast naar uit!