Agoda.com
Priceline
Expedia.comUS$ 255
Orbitz.com
Beoordeeld op 17 maart 2022 via mobiele applicatie

Eerste uitstap zoder mondmasker. Gezellig tafelen , 3 gangen , wijn inclusief.
Bubbels vooraf met een garnaalkroketje en een glaasje burrata met pijnboompitten.
Zaaaalig!
Mooie setting, prettige bediening.
Vitello tonato en de tarte tatin waren de toppers.

Datum van verblijf: maart 2022
Laura Martinelli, Gastenservice/Front Office van La Butte aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Beste 209marcp,

Hartelijk dank voor uw bezoek vorige week bij de NEOS lunch en voor de mooie feedback !

We kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 15 maart 2022

Bij onze aankomst werden we hartelijk verwelkomd door Jessy die ons meteen ook een volledige rondleiding gaf. Hierdoor voelden we ons meteen erg welkom en 'op ons gemak'. De omgeving waarin het hotel en restaurant ligt is echt adembenemend. De rust komt meteen over je.

De kamer waarbij je via de geïntegreerde badkamer binnenkomt is leuk ingedeeld, met het bed in het midden en zicht op de groene omgeving. We hebben er heerlijk geslapen na een lekker ontspannen wellness moment.

De lunch was exact wat we nodig hadden. Mooie, lekkere en erg verzorgde gerechten die niet te zwaar waren. We wilden immers een stevig stuk wandelen in de namiddag.

Echt een aanrader als je op zoek bent naar een heerlijk escape momentje!

Datum van verblijf: maart 2022
Laura Martinelli, Gastenservice/Front Office van La Butte aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2022

Beste 463krisc,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan La Butte aux Bois en de mooie woorden! Fijn te lezen dat onze gasten zo hebben genoten, daar doen we het voor.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en verwennen.

Beoordeeld op 14 maart 2022

Een echte aanrader! Wat een beleving! Het interieur is tot in de puntjes verzorgd, je komt er volledig tot rust, over ieder detail is er nagedacht. Het eten bij ‘nduja by Ralf was overheerlijk, we hebben echt genoten. De kamers zijn tot in de puntjes uitgerust en iedere medewerker is even vriendelijk. Ook het ontbijt was uitstekend! Om ons verblijf af te sluiten hebben we genoten van een heerlijke massage in de wellness, ook hierover niets dan lof! Kortom, niet twijfelen en breng La Butte aux Bois zeker een bezoek!

Beste RVSA-Sofie-81

Hartelijk dank voor deze mooie score en mooie woorden.
Zo fijn voor ons team om te lezen dat onze gasten enorm hebben genoten van het hele domein.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 25 februari 2022

Ik boekte twee arrangementen bij dit hotel voor mijn man zijn dertigste verjaardag. Bij aankomst heel hartelijk ontvangen met een glaasje bubbels. Onze eerste avond aten we in het twee sterren restaurant. Wat een ervaring! Wij gaan heel vaak uiteten en vroegen ons af of het verschil tussen één en twee sterren echt duidelijk ging blijken. We werden absoluut niet teleurgesteld en werden aangenaam verrast door nieuwe smaken, texturen en combinaties. De sommelier, David, is zo een hartelijk en enthousiast persoon die je wijnen laat ontdekken die je normaliter niet zou kiezen (wij zouden bv nooit voor Duitse wijnen gaan en toch vonden we de Duitse wijnen top!). De volgende dag genoten we van een uitstekend, kwalitatief ontbijt met veel keuze en verse producten. Zeer vriendelijk personeel ten allen tijde. Onze tweede avond boekten we in het andere restaurant, Ndjurra. We waren een beetje bang voor teleurstelling na de onvergetelijke, voorgaande avond, maar dit was zeker niet het geval. Ook nu weer kwalitatieve wijnen en aangename bediening. Met de allergieën van mijn man werd in allebei de restaurants rekening gehouden. Kortom: wij komen terug en mijn man heeft een super verjaardag gehad!!

Ook onze complimenten aan de mensen van de lichaamsverzorgingen en de spa. Ook hier dubbel en dik genoten!

Bedankt voor deze ervaring.

Amy en Laurens

Datum van verblijf: februari 2022
Laura Martinelli, Gastenservice/Front Office van La Butte aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

Beste BatenAmy

Wat een mooie feedback en score ! Hartelijk dank daarvoor!

Fijn om te lezen dat de verjaardag van uw man zo goed is verlopen, dat u beide heeft kunnen genieten van zowel ons Restaurant Ralf Berendsen** alsook Nduja en onze wellness.

Wij kijken er alvast naar uit in de toekomst weer te mogen verwelkomen en verwennen !

Beoordeeld op 21 februari 2022

La Butte aux Bois, een subliem verwenadres in het Park Midden-Limburg.
Onder het motto "alles heeft zijn prijs" word je hier verwend van aankomst tot vertrek. Schitterende locatie, super ontbijt, 2 klasse restaurants en een top service.
We keren steeds terug ... we weten waarom.

Datum van verblijf: februari 2022
Laura Martinelli, Gastenservice/Front Office van La Butte aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2022

Beste peterbJ837CP,

Hartelijk dank voor uw mooie feedback ! Ons doel is om onze gasten van A tot Z te verwennen en het doet ons deugd om te lezen dat dit is gelukt.

We kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst weer te verwelkomen!