ZenHotels.com
FindHotel
Destinia.com
Beoordeeld op 30 oktober 2021

We hadden geboekt via een reisbureau. Toen we met onze hotelvoucher willen inchecken zei de mevrouw gewoon dat er voor ons geen plaats was in haar B&B. Deze mevrouw deed geen enkele moeite en bood ook haar excuses NIET aan. Na een discussie van 40 minuten heeft mevrouw ons geld teruggestort, maar dit was ferm tegen haar zin. Ze had liever een tegoed bon gegeven, maar daar hadden wij geen interesse meer in. Wij vermoeden dat ze een klant heeft toegezegd die meer heeft betaald voor de kamer. Daar wij met een reisbureau werkten kreeg ze minder geld voor de kamer dan wanneer ze het zelf verhuurd. Gelukkig was er in het M hotel wel een kamer vrij. Allen daarheen!!

Kamertip: Ga ergens anders naartoe!!
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 2 oktober 2021

Wouden als ouders even tijd voor onszelf en hoopten op een ontspannen sauna avond met massage en overnachting. Heel anders uitgedraaid.. sauna met lege minibar. Massage twee maal verplaatst dan uiteindelijk pas smorgens gekregen. Betaald voor 30min massage slechts 18min gekregen. Beddengoed met scheuren, geen daglicht in de kamer. Schimmel en beestjes in de badkamer. Geen minibar op kamer. Ontbijt heel basic. Algemene sfeer ook niet goed.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

We hebben 2 prima dagen gehad. Ruime kamer met een lekker bed! De massage was heerlijk en we hebben heerlijke rendang gegeten, en van de sauna gebruik gemaakt. Ontbijt was prima, we hadden lekker weer dus in de tuin geserveerd . Nour deed erg haar best om alles goed te regelen.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

Een reservatie gedaan via Vivabox.
Omwille van Corona moeten verzetten, nu hoor ik niets meer van hen om te verzetten.
Diverse mails blijven onbeantwoord en volgens Vivabox zijn ze wel al uitbetaald.
Reviews op Google zijn ook alles behalve positief.

WEGBLIJVEN!

Kamertip: Niet bij boeken
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 april 2021 via mobiele applicatie

Eerste keer een B&B. Een positieve ervaring dankzij Nour. Wij hadden een voucher gekocht via Groupon. Alles was volgens de beschrijvingen. We hebben een massage gehad en gebruik gemaakt van de sauna en privé jacuzzi. Het ontbijt was elke dag vers en op tijd met veel variatie.

Datum van verblijf: november 2020