“Lekker eten met een goede service”
Beoordeling van Savarin

Savarin
Geclassificeerd als nr. 10 van 43 Restaurants in Heusden-Zolder
31 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en een vriendelijke bediening. We hebben ook niet lang moeten wachten op onze hapjes en het hoofdgerecht.

Datum van bezoek: augustus 2021

28 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig. Leuke en vriendelijke bediening. Zeer lekker mosselen gegeten. Zeer goede kruising. Lekkere frietjes. Gezellige avond gehad

Datum van bezoek: augustus 2021
6 september 2020 beoordeeld

Tijdens onze 12km lange wandeling hadden we gehoopt om een hapje te kunnen eten in het centrum van Bolderberg. Onze keuze viel op Savarin. En dat was een goede keuze! Zéér lekker gegeten, heel vriendelijke bediening. Echt top! Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2020
22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 7 augustus gebeld om een tafel te reserveren met mijn ouders op het terras om 18h op zaterdag 15 augustus. Een uur na een fikse regenbui aangekomen en terras was leeg. Het terras was gesloten!
Omdat wij speciaal een tafel buiten hadden gereserveerd vroegen wij alsnog of het toch mogelijk zou zijn om buiten te mogen zitten. Enkel tafel en stoelen dienden afgedroogd te worden en wij boden zelfs onze hulp aan. De zéér vriendelijke jonge dame ging het nogmaals aan de patron vragen maar ik zag hem reeds van ver onverbiddelijk neen schudden. Mijn ouders, beiden 80, zagen het niet zitten om binnen, waar veel volk zat te eten. Hoe kan je nu in godsnaam bij 25 graden Celsius in een rode coronagemeente klanten weigeren om buiten te mogen eten?? Dit is absurd en men zou hier zelfs een proces-verbaal voor moeten opstellen! Enfin, wij zijn voort gegaan, in de nabije buurt zaten de terassen reeds vol en hadden de uitbaters
spijt dat ze ons geen plaats konden geven. Uiteindelijk in Zonhoven terecht gekomen in een brasserie waar een extra tafeltje buiten werd gezet voor ons.
Fantastisch en spontaan!
Als de horeca klaagt denk ik 2 keer na...

Datum van bezoek: augustus 2020
15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is geen high class maar correcte keuken voor een correcte prijs. Erg vriendelijke bediening. Ondanks druk bezocht viel de wachttijd goed mee. Mosselen zijn prima. Gezellig buitenterras

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Savarin bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province

In Savarin geweest? Deel je ervaringen!