“Jammer, misschien zijn de andere gerechten wel ok”
Beoordeling van Il Canniccio

Il Canniccio
Geclassificeerd als nr. 5 van 43 Restaurants in Heusden-Zolder
Keukens: Italiaans
31 januari 2022 beoordeeld

Ik had hier goeie dingen over gelezen op TA en google.
Wij waren hier op een zaterdagavond. Knus en gezellig restaurant en een vriendelijke bediening.
Wij gingen voor de gemengde visschotel en die was echt beneden alle peil. Op deze visschotel was geen vis te bespeuren (stond ook zo op de kaart), wel mosselen, vongole, scampi (3 p/p) en gamba's (2 p/p). De mosselen en de scampi's waren ok, de Vongole was volledig kapot gekookt en de gamba's waren melig (echt overkookt)
Er lag ook dunne pasta op (maar mocht meer zijn (wat kan dat kosten?).
Dus we vroegen brood bij en dat werd met de glimlach gegeven.
Toen de ober kwam afruimen vroeg hij hoe het was en hebben we dit eerlijk gezegd. Hij zei dat de vongole en mossel samen opgezet werden.... soit.
Toen we dit gezegd hadden hebben wij niemand meer aan onze tafel gezien (dessert was wel gewenst, maar als ze niks komen vragen hoeft het niet)
Toen de chef een vluchtige rondgang deed in het restaurant, vroeg hij "was het lekker"? Ik zei dat de vongole kapot gekookt was en zijn reactie: "had het teruggestuurd, dan had ik nieuwe gemaakt, ik heb daar geen probleem mee".
Dus chef, het was onze schuld dat u niet kan koken of geen zin had? Een chef controleert zijn gerechten en een chef (zelfs een blinde) ziet dat de schotel op niks trok en daar vragen jullie 35 euro p/p voor.
De arrogantie is de reden dat ik deze beoordeling schrijf.
Alle punten voor de bediening (tot onze melding) en wijn was ook prima (gavi de gavi)

Datum van bezoek: januari 2022

15 januari 2020 beoordeeld

Aangenaam warm interieur met rustig terras voor zomerdagen, Warme ontvangst door chefin-eigenares., menu's op tablet, chef-kok eigenaar vervult elke individuele wens (pikant, kleinere portie...), zeer kindvriendelijk, vlotte correcte afrekening en electronische betaling. Tot volgend bezoek!

Datum van bezoek: januari 2020
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kenden het Italiaans restaurant helemaal niet maar om onze cadeaubox geschenk te verzilveren kwamen we daar terecht. Het verraste ons om een hedendaags fris interieur te ontdekken. Heel verzorgd en zeker geslaagd. Het standaard cadeaubox diner bestond uit een voorgerecht met geroookte mozzarella carpaccio, een spaghetti hoofdgerecht met scampi's en een dessert bestaande uit 2 glaasjes 1 met tiramissu en 1 pannacotta met mangosaus. Alles werd creatief opgediend. Bij onze aperitief kregen we lekkere broodjes met boter. ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR, want er staan nog vele andere suggesties op hun kaart die ik wel zou willen proeven.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht en op beoordeling van TripAdvisor dit restaurant gekozen en geen seconde spijt gehad! Vriendelijke bediening, heerlijk eten, gezellig kader! Als we ooit terug in de buurt zijn komen we zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 30 jaar gaan we er regelmatig eten, al 30 jaar worden we gastvrij ontvangen en maakt de kok wat we willen; pasta of frieten of aardappeltjes... ook zeer lekkere tonijn... DE BESTE! Iedereen is er zeer vriendelijk, een echte aanrader, zelfs om er wekelijks te gaan eten... maaar sssst! Niet door vertellen aub!!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Il Canniccio bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province

In Il Canniccio geweest? Deel je ervaringen!