“Zeer lekker gegeten in een huiselijke stijl”
Beoordeling van De Wijnrank

De Wijnrank
Geclassificeerd als nr. 7 van 43 Restaurants in Heusden-Zolder
Keukens: Frans
Beschrijving: Sinds 1966 kunt u in huiskamerrestaurant - De Wijnrank - genieten van de lekkerste Franse en Belgische klassiekers. Dit familierestaurant werd overgedragen van de ouders naar hun kinderen. Vandaag staat Nadia aan het fornuis en verwent haar zus Patricia u in de zaal. In het sfeervolle interieur springt de authentieke ijskar meteen in het oog. Tot de specialiteiten van het huis behoren kreeft en oesters uit de eigen leefbak, diverse heerlijke vlees en visbereidingen en authentieke stoofschotels uit grootmoeders keuken. Alle gerechten worden bereid met marktverse producten. ’s Middags kunt u hier eveneens terecht voor een dagmenu of lunch. Liever iets meer uitgebreid? Laat u dan verleiden door een Bistromenu 3 gangen , het - Wijnrank - menu 4 gangen, of het Gastronomischmenu van 5 gangen. Tevens kunnen wij u ook een overheerlijk Kreeftmenu serveren. En daarnaast zijn zeker onze Seizoensuggesties het proeven waard. Kortom , u vindt hier steeds voor elk wat wils!
14 juni 2020 beoordeeld

Met vrienden hier nogmaals komen eten met 'social deal bon'. Een vaste, maar zeer lekkere menu. Kleine amuse, erwten-kippen soep (zeer lekker), asperges met zeebaars, speenvarken met speciale aardappeltjes, nagerecht. Een bijna volle zaak en slechts 1 persoon bediening is op het randje. Maar het was opnieuw een genot om hier te komen feesten. Jammer genoeg was het net iets te warm naar het einde van de maaltijd, zelfs een open buitendeur kon hier niet veel aan veranderen.

Datum van bezoek: juni 2020

27 januari 2020 beoordeeld

Als het iets meer mag zijn met een glaasje wijn erbij en waarvan je met zijn tweetjes kunt van genieten.

Datum van bezoek: december 2019
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk, lekker eten, gezellige atmosfeer, familiale huiselijke sfeer maar toch ook romantisch

Datum van bezoek: maart 2019
16 november 2019 beoordeeld

Opnieuw zijn we met vrienden hier komen eten. Het bevalt ons hier wel. We hebben dit maal de Menu De Wijnrank gekozen. Enkelen de 4 gangen, de rest de 5 gangen menu met hert als hoofdschotel. Lekker en verzorgd. Goede vlotte bediening, met respect voor de rusttijden tussen de gangen, ondanks dat de zaak afgeladen vol zat. Nu ja vol, er is voldoende ruimte tussen de verschillende tafels om ongestoord te kunnen tafelen en met elkaar te praten. De huiselijke sfeer is hier wel troef. Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: november 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De wijnrank is een gezellig restaurantje, waar wij heel vriendelijk werden ontvangen. We hadden via social deal voor het 5- gangen menu gekozen, en dit beviel ons helemaal. Het eten was voortreffelijk en de porties waren behoorlijk groot. Starten deden we met het huisaperitief met lekkere amuses bij. Daarna volgde een sublieme kalfscarpaccio, een venkelsoepje met vis, ravioli, als hoofdgerecht varkenshaasje met een groentengratin en als dessert een superlekkere chocolade taart. De wijnen vielen goed in de smaak, het aangeboden drankenpakket is zeker aan te raden! Wij gaan hier zeker nog een keertje terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Wijnrank bekeken, bekeken ook

Zonhoven, Limburg Province

Heusden-Zolder, Limburg Province

In De Wijnrank geweest? Deel je ervaringen!