Beoordeeld op 2 augustus 2019

Niet verder als Heusden Zolder maar erg mooi. Prachtige wandelingen en heel goed aangegeven. Ook speciale kinderwandeling (o.m. het Hazenpad) Leuke Brasserie, maar het eten niet geprobeerd. Ziet er wel keurig uit.
Terras en binnen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Er zijn verschillende prachtige wandelingen te maken, eentje loopt over een vlonder tussen 2 vijvers echt prachtig. Na de wandeling kan je genieten van een streekbier en genieten op het mooie buitenterras van het zonnetje. Ook is er een klein speeltuintje voor de kleintjes die hun zeker zullen vermaken.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

We waren gaan eten met en hele group, Ze komen de tafels al afruimen terwijl er nog mensen aan het eten zijn, het bier was nog warm, en de studente wouden het drinken niet rond brengen en wou dat we deze zouden doorgeven aan elkaar, het eten kwam al en er was geen bestek, deze moesten ze nog brengen, het eten was heel lekker en vers dus het eten is al 10 op 10 waard er is verbetering nodig aan deze punten moeten ze nog werken,er kan ook voor onder het bord papier voorzien worden niet zomaar op de tafel gezet worden,

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Tijdens ons fietstochtje doorgekomen aan Domein Bovy. Is terug aan het heropleven. Je kan een terrasje doen vlak aan de mini speeltuin en een korte wandeling met zoektocht voor de kinderen leidt je langs een mini boerderij en mooie uitzichten

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met ASUS 6 Stub App Smartphone
Beoordeeld op 7 november 2017

Fijne wandeling over de vlonders en langs de vis vijver en voor de klein mannen is er al een korte kabouterwandeling en een klein speeltuintje om te ravotten ,wat ze als zeer aangenaam ervaren.
Naar de toekomst toe zie ik ook al de plannen om dieren te bezichtigen

Datum van verblijf: november 2017