Beoordeeld op 31 oktober 2018

Heel vriendelijk onthaal, fantastisch lekker gegeten en super ontbijt. Kamers waren netjes en ruim.
Gelegen in een bosrijke omgeving. Ideale locatie om rustig te overnachten en toch in de buurt van Hasselt, Beringen (mijnmuseum), enz.
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018

De ontvangst was super, de kamer groot genoeg en heel gezellig met een uitstekend bed. De attente bediening zorgde voor een super ontbijt, ook de diners waren heel verzorgd. Voeg daarbij dat het de ideale uitvalbasis is om in de heel fietsvriendelijke omgeving rond te toeren. De mijn-sites van Beringen en Winterslag en het "Fietsen door het water" blijven ons zeker bij. Naar die locatie komen we zeker nog terug !

Kamertip: Alle kamers zijn op de eerste verdieping, ik denk allemaal even goed
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Alles wat op de site van Soete-Wey vermeld staat is waar, zelfs beter,goede bereikbaarheid, de ideale plek om te starten met fietsen. De maaltijden zijn uitgesproken goed. De service is zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie grote propere kamers met een zalig bed. Een plek om nooit te vergeten.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2017

We waren er met een groep van 32 personen. Kamers niet van de allermodernste, maar zeer net.
Eetmalen waren bijzonder goed
Eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam
De ligging is heel goed en nodigt uit tot wandelen. Ligt op diverse zeer mooie wandelingen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 juli 2017

Aangename en rustige omgeving, goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten, verzorgde keuken, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ruime parkeergelegenheid. Afzonderlijke fietsenstalling mogelijk;

Kamertip: geen bijzonderheden. Kamers op 1ste verdiep beschikken over een balkonnetje wat leuk is om vertoeven.
Datum van verblijf: juni 2017