TripAdvisor

Pret-a-Gouter
Geclassificeerd als nr. 19 van 51 Restaurants in Heusden-Zolder
Keukens: Frans
28 juli 2019 beoordeeld

Wat een leuk verjaardagsdinertje voor mijn dochter moest worden is een echte afknapper geworden. Voorgerecht : zelfgemaakte garnaalkroketten (had ik even de loep voor nodig om de garnaaltjes te vinden), hoofdgerecht : filet pure, foute bakwijze, terug naar keuken, zelfde wijze teruggekomen. Bij het afruimen van een toch nog redelijk vol bord werd er niet gevraagd als het gesmaakt had! Wat wel gevraagd werd als we nog een dessert wensten. We hebben vriendelijk bedankt en zijn dat dan maar bij de vriendelijke buren gaan nuttigen. Om 21 u20 wandelde we terug naar de parking van het restaurant, wat we toen zagen heeft me enorm gechoqueerd, er liep een grote bruine hond gewoon los in de keuken. Sorry, voor mij nooit meer.

Datum van bezoek: juli 2019

28 juli 2019 beoordeeld

Voorgerecht: garnaalkroketten (5 garnalen in 2 kroketten) - brood??
Filet pure: blue ipv saignant. Teruggegeven, 10 min later nog steeds blue..
Peperroomsaus was een watersaus
Rode wijn 2x moeten vragen
Niemand gevraagd of het gesmaakt heeft?
Prijs € 146
Hier zien ze ons nooit meer terug!
Spijtig, waren beter terug in de slagmolen geweest voor mijn verjaardag!

Topdessert zijn we gaan eten bij de buren (brasserie Savarin). Zeer vriendelijk en heel lekker!!
Topbediening daar!

Datum van bezoek: juli 2019
29 mei 2019 beoordeeld

kraak verse langoustines en kreeft. respect voor het product, uitstekend bereid (warme bereiding van de kreeft). De sommelier en de gastvrouw maakten het compleet

Datum van bezoek: mei 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker! Vlotte en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit dik in orde.
Feest op het bord en in het glas. Zeer mooie, gezellige bistrot met aangename tuin. Een omweg waard!

Datum van bezoek: maart 2019
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd vriendelijk. Heerlijke gerechtjes. Een Franse touch. Een waw-omgeving voor een goede zakelijke lunch. Maar zeker ook een aanrader met vrienden en familie. Merci

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Pret-a-Gouter bekeken, bekeken ook

Zolder, Limburg Province

Hasselt, Limburg Province

Houthalen, Limburg Province

In Pret-a-Gouter geweest? Deel je ervaringen!