“Speciale locatie met vriendelijke bediening”
Beoordeling van De Pannewinning

De Pannewinning
Geclassificeerd als nr. 33 van 43 Restaurants in Heusden-Zolder
28 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie en bediening top, maar ook de eerlijke gerechten. Wat speciaal getint, soms net wat anders. Vooral de tuin is om even in alle rust weg te dromen. Zowel de gastvrouw als de kol en man des huizes stralen eerlijkheid uit en dien hun uiterste best. Nog wat ruimte om te groeien, maar toch al een 4 op 5.

Datum van bezoek: augustus 2021

29 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag zagen we, tijdens onze bijna dagelijkse discussie over wat we gingen eten, een berichtje voorbijkomen dat er nog enkele porties beschikbaar waren bij De Pannewinning. De keuze was snel gemaakt en spijt hebben we er zeker niet van gehad! Alles was mooi verzorgd en heel lekker. Het maakt ons nog meer benieuwd hoe het is om ter plaatse te eten. Het staal zeker op ons lijstje met adressen voor na de coronapandemie!

Datum van bezoek: november 2020

Reizigers die De Pannewinning bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province

In De Pannewinning geweest? Deel je ervaringen!