“Ambachtenmarkt”
Beoordeling van Villa zwart goud

Villa zwart goud
Geclassificeerd als nr. 23 van 43 Restaurants in Heusden-Zolder
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek geweest toen er ambachtenmarkt was. Unieke locatie, meestal enkel af te huren. Uitzonderlijk te bezoeken bij de maandelijkse brunch.

Datum van bezoek: december 2019

31 december 2018 beoordeeld

Met ons tweetjes gaan ontbijten op Kerstdag.
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
Genoten van een zeer lekker en uitgebreid ontbijt.
Mooie locatie
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: december 2018
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Villa Het Zwarte goud is wat ligging en sfeer betreft uitstekend ..rustige en vriendelijke bediening... erg mooie inrichting... prijs voor luxe ontbijt is aan de hoge kant ...

Datum van bezoek: augustus 2018
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Heel leuk ook even rondleiding in het gebouw en beetje uitleg over de geschiedenis ervan

Datum van bezoek: mei 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zondag hebben mijn vriendinnen afgesproken voor onze jaarlijkse brunch in Villa Zwart Goud. We waren bij aanvang al gecharmeerd door de aankleding en het oog voor detail zoals oa. de bubbels geserveerd in een zwart en goud glas. Na de zalige, gezonde en uitgebreide keuze aan gerechten kregen we ook een rondleiding van Tom zelf waardoor we meer over de woning en geschiedenis van het pand te weten kwamen. We waren onder de indruk van zijn passie voor zijn job en de manier hoe hij het overbracht. Na de rondleiding stond het dessert alvast klaar.

Wij Limburgers zijn voldaan en fier naar huis gegaan, weer een culturele troef die we graag delen en promoten

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Villa zwart goud bekeken, bekeken ook

Zonhoven, Limburg Province
Houthalen, Limburg Province

Zolder, Limburg Province
Heusden-Zolder, Limburg Province

In Villa zwart goud geweest? Deel je ervaringen!