Vicky V

Heerlijk ontspannen

Beoordeling van B&B Alury
5,0 van 5 bollen10 jul 2023 beoordeeld
Prachtige locatie en zeer vriendelijke eigenaars die steeds bereid zijn te helpen. We verbleven er als koppel met ons kindje van 14 maanden. Alles verliep zeer vlot, een prachtige ruime kamer, toegang tot een grote mooie tuin, zwembad en pool house. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt ook. Een prachtige ervaring
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Elite suite
    11.5 km van B&B Alury
      10.2 km van B&B Alury
      Meer hotels in Heusden-Zolder bekijken
      Beoordeeld op 15 december 2022

Met kleinzoon gaan fietsen was super mooi verwarmd zwembad dat bij minder weer een overdekking heeft waar je toch mee kunt zwemmen en fantastisch ontbijt. Mooie propere kamers en vriendelijke ontvangst. Mensen zijn altijd bereid om mooie tips te geven.

Datum van verblijf: juli 2022
      Beoordeeld op 11 augustus 2022 via mobiele applicatie

Heerlijke plek om te onthaasten. Het zwembad is een droom, de kamer is groot en koel en de eigenaren heel erg vriendelijk!
      Het ontbijt is erg verzorgd en royaal.
      Over de omgeving wordt veel informatie gegeven en er zijn genoeg mogelijkheden om op pad te gaan.
      We hopen zeker nog eens terug te komen!

Datum van verblijf: augustus 2022
      Beoordeeld op 30 juli 2022

We hebben een fantastische vakantie beleefd in jullie b&b.
      We werden warm onthaalt en kregen veel informatie over omgeving en restaurants.
      De kamer was super, zeer goed bed, leuke snoepattenties.
      Lekker ontbijt met bubbels.
      De tuin is prachtig met mooi en proper verwarmd zwembad.
      Het grote poolhouse was een pluspunt.
      jullie b&b is een echte aanrader, wij komen zeker terug!
      Groetjes, Wim & Mich

Datum van verblijf: juli 2022
      Beoordeeld op 24 juni 2022

Wij hebben er heerlijke 3 na then met kleinzoon doorgebracht. Vriendelijke ontvangst en heel veel goede raad, heerlijk ontbijt, proper en grote kamers. Mooi zwembad dat dank zij een degelijke overkapping lang gebruikt kan worden.

Datum van verblijf: juli 2021
      Beoordeeld op 3 juni 2022

Onze eerste ervaring met een B&B was gelijk een topervaring. B&B Alury is gelegen in een fantastische omgeving. De kamers zijn prachtig en heel netjes. Het gluten-en lactosevrije ontbijt was geen probleem en zonder honger kan je hier onmogelijk van tafel gaan. Ook de uitgebreide tips voor lekker eten en mooie fietstochtjes hebben we met veel plezier omarmd. En dan hebben we het nog niet over het warm en vriendelijk onthaal. De wereld zou veel mooier zijn met meer warme mensen zoals jullie!!! Super dikke merci voor de fijne vakantie. En een dikke knuffel voor Noeri. Luc en Ann

Datum van verblijf: juni 2022