Beoordeeld op 26 juni 2020 via mobiele applicatie

Mooie B&B, net en vlakbij de fietsroutes
Grote kamer met ijskastje,
Mooi warm zwembad met een poolbar,
Alles pikfijn
De host gaf ons ook nog een goede restaurant tip
En printte voor ons de fietsroute uit
Zeer vriendelijk koppel
Een aanrader

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 30 december 2019

2 overnachtingen geboekt in de eindejaarsperiode.
Mooie, nette en ruime kamers met uitstekende bedden en een moderne badkamer.
Het ontbijt was uitgebreid en erg verzorgd.
De gastheer en zijn echtgenote zijn bijzonder vriendelijke en charmante mensen voor wie geen moeite teveel is om het de gasten naar hun zin te maken.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 9 december 2019

Eén overnachting geboekt voor een evenement in de buurt.Na een perfecte ontvangst door de gastheer werden we naar onze mooi en verzorgde kamer gebracht waar het ons aan niets ontbrak. Verwarming stond al lichtjes op en de er is een uitgebreid aanbod aan dranken in de minibar of de frigo beneden. Voor de warme zomerdagen heeft de kamer zelfs airco. Aan het pand behoort tevens een mooie tuin en zwembad met het splinternieuwe poolhouse. 's Ochtends een heerlijk ontbijtje en een ongedwongen babbel met de gastheer en gastvrouw en nog wat leuke weetjes over de buurt. Kortom een echte aanrader, niet twijfelen en doen!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Bij aankomst een leuke, gezellige, ongeforceerde babbel.

Grote, luxueuze kamer met dito badkamer.
Alle nodige voorzieningen waren aanwezig (inclusief snoepjes).
Zeer uitgebreid ontbijt, met aanwezigheid van gastheer die ervoor zorgt dat alles voorhanden is wat je wenst.
B&B is makkelijk bereikbaar, maar toch rustig gelegen in mooi natuurgebied.
Gastheer gaf op voorhand ook enkele leuke eetadresjes door.
Grote, afgesloten parking.

Minpunten? Geen! :-)

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 september 2019

Ik mag stellen dat deze b&b een aanrader is. Ruim, vriendelijke mensen, al de voorzieningen aanwezig, total clean, zwembad en poolhouse met voorzieningen en minibar, behulpzaam voor adviezen .... samengevat gewoon super om te verblijven

Kamertip: Kamers aan de achterkant van het gebouw
Datum van verblijf: september 2019