“Top”
Beoordeling van Rauw

Rauw
Geclassificeerd als nr. 2 van 44 Restaurants in Heusden-Zolder
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was mee met vleesetend gezelschap (ikzelf ben vegetariër)
Nachos bij de aperitief besteld, heerlijk! Mijn vrienden namen de Tenesse combo, vanalles een beetje. Zorg maar dat je veeeeel honger hebt ik nam de veggie sweet potato, hoe lekker was die! Heeeerlijk.
Super vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juli 2020

24 juni 2020 beoordeeld

Lang uitgekeken om hier te gaan eten, aangemoedigd door de vele goede recensies. Bleek een enorme tegenvaller. Buikspek lijkt eerder vleesrib te zijn, zo hard en droog. De quesadila was vettig en saai van smaak, een food truck quesadila is 5 keer smakelijker en half zo duur. Van hun pronkstuk, de "Tex Mex" schotel zijn de ribeye en picanha zeker lekker, maar dit ligt vooral aan de kwaliteit van het vlees. Alles dat erbij komt is op z'n best matig. De steak fajitas waren ongekruid. De mac & cheese was met een industrieel kaas-achtig product gemaakt (misschien hoe ze het in Amerika doen, maar dat maakt het niet smakelijker). De maiskolf was 2 cm lang. Pulled beef was 5 jaar geleden op zich speciaal genoeg om mensen te overtuigen, vandaag krijg je dat gewoon in de frituur, dus het gewoon op wat frieten gooien is niet genoeg. De chili con carne was bolognese-saus-uit-een-pot met wat bonen in gegooid, het is begrijpelijk dat je geen al te pikante chili aan een breed publiek kan serveren, maar op z'n minst een béétje warm in de mond zou wel mogen. Bij Tex Mex verwacht een mens een stevige kruiding, ik weet niet wat er aan de hand was, maar het leek alsof de kruiden gewoon op waren op die dag. Misschien had men gewoon een complete offday, of de meeste mensen hebben het bij een steak of ribbetjes gehouden?
Wel snelle & vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2020
23 juni 2020 beoordeeld

Snelle service,Kwalitatief en lekker eten. Mooie zaak en creatief gedresseerde borden. Waar voor je geld.

Datum van bezoek: juni 2020
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel. Het eten is super lekker en top! De bediening verloopt vlot en snel. Als je voor de ribbetjes gaat, zou ik een voorgerechtje afraden want dat is anders veel te veel.

Datum van bezoek: januari 2020
1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op tijd reserveren is de boodschap,zeker op een zaterdag. Het was druk maar de bediening was vlot en vriendelijk. De Texas Tex Mex was superlekker en Ribeye en de Picahna waren perfect saignant. Ik kom zeker nog terug.

Datum van bezoek: februari 2020
2  Bedank 7.111.977

Reizigers die Rauw bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province
Heusden-Zolder, Limburg Province

Koersel, Limburg Province
Beringen, Limburg Province

In Rauw geweest? Deel je ervaringen!