“Niet voor herhaling, teleurstelling op elk vlak”
Beoordeling van Sapori del sud

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Sapori del sud
Geclassificeerd als nr. 13 van 44 Restaurants in Heusden-Zolder
27 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Adres van de website is fout, we stonden dus bij de oude zaak.. We hebben een uur moeten wachten op ons eten, terwijl de tafel naast ons veel sneller bediend werd. Bij de lasagna was er veel te veel kaas. Bij mijn pasta werd geen kaas aangeboden. We konden niet alles op en moesten extra betalen om de overschot mee te krijgen: nooit meegemaakt!
Betalen kon enkel cash, hoewel ze wel Payconiq hebben. Maar de daglimiet was al bereik terwijl nog maar enkele tafeltjes afgerekend hadden. Eén van ons moest dus met de auto ergens een geldautomaat gaan zoeken. In 2022 kan zoiets niet meer!

Datum van bezoek: maart 2022

12 augustus 2020 beoordeeld

Vriendelijk personeel aan de telefoon tijdens de reservatie en dat was in het restaurant niet anders. Zeer lekker gegeten !

Datum van bezoek: augustus 2020
29 juli 2020 beoordeeld

Het eten dat er geserveerd wordt doet de naam van de zaak - en volledig Italië bij uitbreiding - eer aan! Je krijgt er werkelijk waar voor je geld, in een aangename setting.

Datum van bezoek: juli 2020
8 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere pizza’s en pasta’s
De girasole is een echte aanrader !!
Ook lekkere pizza salame picante
❤️❤️❤️❤️❤️

Datum van bezoek: mei 2020
18 september 2019 beoordeeld

(H)eerlijk Italiaans eten, gezellige drukte, vlotte bediening en vooral heeeeel lekker!!
Echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Sapori del sud bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province
Heusden-Zolder, Limburg Province

In Sapori del sud geweest? Deel je ervaringen!