“Superfood !!!”

Voeg deze dan toe!
Sapori del sud
Geclassificeerd als nr. 11 van 44 Restaurants in Heusden-Zolder
17 september 2018 beoordeeld

Leuk terras , vriendelijk personeel , zeer kindvriendelijk en lekker eten !! De pasta en risotto zeevruchten is zeker een aanrader .

Datum van bezoek: juli 2018

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke, gezellige plek!
Beperkte kaart waarop allemaal heerlijke gerechten staan. Porties voldoende groot en eerlijke prijzen.
Vlotte, vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juni 2018
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten op zn Italiaans. Ook de bediening van de dames geeft je een gevoel of je op vakantie bent

Datum van bezoek: mei 2018
31 maart 2018 beoordeeld

Al enkele keren gaan eten bij Sapori del sud en nog nooit tegengevallen. Lekkere pasta's en pizza's uit de houtoven aan een eerlijke prijs.

Datum van bezoek: maart 2018
27 maart 2018 beoordeeld

Gelukkig hadden we gereserveerd. De pizza werd a là show cooking bereidt. Hij was superlekker. We waren met 9p en hadden verschillende gerechten...allemaal even lekker! De eigenaars hadden gezien dat mijn kinderen hun opa proficiat wenste, dus kwamen ze na het hoofdgerecht met een tartufo bianco af met vuurwerk op! Supervriendelijke bediening...voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Sapori del sud bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province
Heusden-Zolder, Limburg Province

In Sapori del sud geweest? Deel je ervaringen!