“Italia !!!”

Voeg deze dan toe!
Sapori del sud
Geclassificeerd als nr. 13 van 44 Restaurants in Heusden-Zolder
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten op zn Italiaans. Ook de bediening van de dames geeft je een gevoel of je op vakantie bent

Datum van bezoek: mei 2018

31 maart 2018 beoordeeld

Al enkele keren gaan eten bij Sapori del sud en nog nooit tegengevallen. Lekkere pasta's en pizza's uit de houtoven aan een eerlijke prijs.

Datum van bezoek: maart 2018
27 maart 2018 beoordeeld

Gelukkig hadden we gereserveerd. De pizza werd a là show cooking bereidt. Hij was superlekker. We waren met 9p en hadden verschillende gerechten...allemaal even lekker! De eigenaars hadden gezien dat mijn kinderen hun opa proficiat wenste, dus kwamen ze na het hoofdgerecht met een tartufo bianco af met vuurwerk op! Supervriendelijke bediening...voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: maart 2018
3 november 2017 beoordeeld

Zeer lekkere eerlijke Italiaanse keuken. Pizza's en pasta's zijn zoals ze moeten zijn. Wij komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: oktober 2017
22 september 2017 beoordeeld

Al diverse keren genoten van de Italiaans gastronomische kunstjes van de twee zusjes en hun team. Eerlijk, heerlijk Italiaans in een no nonsens omgeving. What you see, is what you get. Mij gaan ze hier nog regelmatig terugzien.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Sapori del sud bekeken, bekeken ook

Heusden-Zolder, Limburg Province
Heusden-Zolder, Limburg Province

In Sapori del sud geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.