“Nooit eten zonder SLECHT entertainment”
Beoordeling van Nicky's Catwalk

Nicky's Catwalk
Geclassificeerd als nr. 48 van 57 Restaurants in Diest
Keukens: Internationaal
18 maart 2020 beoordeeld

Verschillende keren deze plek bezocht omdat er aan de voorzijde gerookt mag worden. Geen enkel bezoek zal hetzelfde zijn omdat het personeel nog sneller wisselt dan het weer. De gerechten zijn best wel prijzig, maar je krijgt er decoratie bij naargelang het thema van het jaar. Als bonus krijg je de gedragsstoornissen van de zaakvoerder er zonder vraag bovenop. Ik maakte mee dat een ober zei mevrouw drink iets van mij, want als u gaat klagen aan de baas .... . Hij heeft vandaag al iedereen neergemaaid met woorden! Ik zei geen probleem. Ik heb ervaring met horecawerk maar vind het triest dat werknemers zo moeten schuilen uit angst. Is hij goedgezind dan hoor je het ook, en de hele zaak hoort het. Ik was er toen iemand kwam vragen over papieren en het loon, dat was pure horror ... . Hij schreeuwde, brulde, en stond amper 10 cm tegenover de persoon die om zijn/haar rechten vroeg. Mijnheer de BRULLENDE SIGAAR, uw keuken is niet 'best of the best' uw prijzen zijn ook niet direct middelmatig, het zou u sieren dat u zich of niet begeeft in de zaak, of zich normaal gedraagt. The place to be, WAS NICKY'S, als je morgen nog de place to be wilt zijn, verander als baas uw gedrag! EEN BULLEBAK ALS U, DAAR HOUDEN KLANTEN NIET VAN, en uw personeel moet dit niet goed maken!!!

30 januari 2020 beoordeeld

Het hippe terras trok ons aan maar we werden binnen in het restaurant gezet, waarschijnlijk omwille van het feit dat we niet-rokers zijn. Binnen was de zaal licht kitscherig aangekleed maar het past wel bij de sfeer die er hangt. Je verwacht dat er alle momenten één of andere show van start zal gaan. De kaart is zeer uitgebreid al zijn de prijzen hier en daar wel goed doorgerekend. Bij het brood werd een lekkere paté geserveerd. Onze hoofdgerechten waren ook lekker en absoluut ruim voldoende. Het vriendelijke en vlotte personeel zorgden mee voor een geslaagde avond.

28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een snelle lunch hier gaan eten en we bestelden allebei spaghetti bolognaise. Hierbij kregen wij een beschimmelde blok kaas dat in een plastiek potje op tafel werd gezet. Nog nooit heb ik een restaurant zo een gelijkaardige manier van kaas serveren gezien.

23 december 2019 beoordeeld

Na een namiddagje kerstshoppen te Diest zijn we iets lichts gaan eten in het restaurant Nicky's Catwalk. Een paar dagen voor kerstmis was de zaak goed gevuld toen wij er zijn binnengestapt rond 16:30.

Vanaf het gezellige goed verwarmde en aangenaam ingerichte terras, volledig afgeschermd door grote glaspartijen, hadden we een prachtig zicht op het marktplein van Diest met haar sfeervol verlichte gebouwen die volop de kerstsfeer uitstraalden.

Vooral de vegetarische spaghetti Pizzaiola heeft mij overheerlijk gesmaakt en ook de geserveerde portie was ruim berekend. Want ik heb het kleinste vrije plaatsje in mijn maag moeten aanspreken om het allemaal verorberd te krijgen.

Een goede prijs-kwaliteitsverhouding (zie kasticket in bijlage) een vriendelijk, vlotte bediening door gedistingeerde obers, meer kan een mens echt niet wensen om perfect gelukkig te zijn.

Datum van bezoek: december 2019
6 november 2019 beoordeeld

Hoewel we in groep dit etablissement bezochten, werden we vlot en vriendelijk bediend. De lunch was goed verzorgd. De borden werden gelijktijdig aan iedereen aangeboden. We kozen wel allemaal hetzelfde menu,vooraf afgesproken.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Nicky's Catwalk bekeken, bekeken ook

In Nicky's Catwalk geweest? Deel je ervaringen!