“kom ik nooit meer terug”
Beoordeling van Casa Iberico

Casa Iberico
Geclassificeerd als nr. 10 van 59 Restaurants in Diest
Keukens: Spaans
2 weken geleden beoordeeld

Gereserveerd voor 6 personen, bij het binnenkomen belt een collega af wegens ziekte. De bazin gaat uit haar dak dat ze mensen heeft moeten weigeren en dat dit niet kan. Ze moet de tafels herschikken, we mogen niet blijven zitten. Wat een leuke avond moest worden draaide uit op een flop door de bazin. Ze heeft op alles commentaar. Wij komen ons geld eigenlijk wel brengen door hier te komen eten, maar blijkbaar vind mevrouw het nodig om haar klanten vanalles naar het hoofd te slingeren en vind ze dit ook nog doodnormaal. Ook haar personeel krijgt de nodige instructies op een niet leuke manier. De maat was vol als andere klanten binnenkomen waartegen ze haar ongenoegen over ons uit dat we met 1 persoon te kort waren en ze haar verhaal doet. Waar ze dan nog zegt dat ze eigenlijk haar mond moet houden maar dat ze dit niet kan. Wij komen hier nooit meer terug!

Datum van bezoek: december 2018
TimH5388, Manager van Casa Iberico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Toch even voor de goede orde want de waarheid heeft ook haar rechten .
Uw collega had niet afgebeld wegens ziekte, u hebt haar gebeld nadat ik vroeg of u met 5 of 6 personen was .
Nadat uw collega bevestigde dat ze er niet geraakte heb ik inderdaad verzocht om van tafel te wisselen .Op dat moment zat u trouwens nog niet aan tafel . Ons restaurant heeft een maximum capaciteit van 26 personen en door de tafels te herschikken konden we dus een tafel bij aannemen . U hebt dan met een frisse tegenzin dit verzoek ingewilligd en was duidelijk misnoegd .

Er is niemand "door het dak gegaan" en ik ben echt benieuwd te vernemen welke commentaar ik u gegeven heb of wat ik u naar het hoofd geslingerd heb . Die klanten die we dankzij het wisselen van de tafels nog konden ontvangen heb ik gewoon laten weten dat het dankzij het feit dat jullie met één persoon minder waren er nog een tafeltje beschikbaar was . Dat ik "mijn mond moest houden" had niets met u , maar alles met mijn verkoudheid te maken .
(hoestbuien , wat u toch ongetwijfeld moet gemerkt hebben ) . Dit liet ik de nieuwe klanten even weten omdat deze mensen graag al eens een praatje maken.
u had uw ongenoegen natuurlijk ook ter plaatse kunnen melden ( bv bij de betaling )
Praten werkt altijd beter dan natrappen .

Nog even dit ;Indien ik nog maar half zo fel te keer zou gegaan zijn zoals u beweerd zou ons restaurant
( welk doorgaans zeer goede beoordelingen krijgt ) geen 24 jaar bestaan .

5 maart 2018 beoordeeld

Hier is het interieur wel eens aan een opfrissing toe; maar het buitenterras is des te gezelliger, en wat het eten betreft is dit prijs/kwaliteit zeer goed,
lekkere spaanse kost.

Datum van bezoek: juli 2017
22 januari 2018 beoordeeld

Vlotte bediening,
Lekkere tapas.
Goede witte huiswijn
Redelijk wat achtergrondgeluid van andere klanten

Datum van bezoek: januari 2018
9 januari 2018 beoordeeld

Wij waren hier met vrienden en bestelden een tapas menu. Verfijnde tapas keuken met vriendelijke, proffesionele bediening!

Datum van bezoek: augustus 2017
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier om de verjaardag van een vriendin te vieren met z’n achten. Een koppel dat vanop anderhalf uur afstand woont, had wat pech gehad met het verkeer en was te laat. Ze kregen al dadelijk ‘onder hun voeten’ van de eigenares’ toen ze last minute nog een aperitief wilden bestellen. Verder kreeg het overige personeel ook voortdurend te horen wat ze fout deden voor het oog van de klant, wat bij ons voor een wrang gevoel van medelijden opriep. Deze ‘vreemde momenten’, zorgden voor stress bij de jarige en dat zou niet gemogen hebben.
Het eten was lekker, de porties ruim voldoende, maar het gedrag van de eigenares heeft gedeeltelijk een domper op onze avond gezet.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Casa Iberico bekeken, bekeken ook

Diest, Vlaams-Brabant

In Casa Iberico geweest? Deel je ervaringen!