“voor de paëlla moet je hier zijn”
Beoordeling van Casa Iberico

Casa Iberico
Geclassificeerd als nr. 10 van 59 Restaurants in Diest
Keukens: Spaans
5 maart 2018 beoordeeld

Hier is het interieur wel eens aan een opfrissing toe; maar het buitenterras is des te gezelliger, en wat het eten betreft is dit prijs/kwaliteit zeer goed,
lekkere spaanse kost.

Datum van bezoek: juli 2017

22 januari 2018 beoordeeld

Vlotte bediening,
Lekkere tapas.
Goede witte huiswijn
Redelijk wat achtergrondgeluid van andere klanten

Datum van bezoek: januari 2018
9 januari 2018 beoordeeld

Wij waren hier met vrienden en bestelden een tapas menu. Verfijnde tapas keuken met vriendelijke, proffesionele bediening!

Datum van bezoek: augustus 2017
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier om de verjaardag van een vriendin te vieren met z’n achten. Een koppel dat vanop anderhalf uur afstand woont, had wat pech gehad met het verkeer en was te laat. Ze kregen al dadelijk ‘onder hun voeten’ van de eigenares’ toen ze last minute nog een aperitief wilden bestellen. Verder kreeg het overige personeel ook voortdurend te horen wat ze fout deden voor het oog van de klant, wat bij ons voor een wrang gevoel van medelijden opriep. Deze ‘vreemde momenten’, zorgden voor stress bij de jarige en dat zou niet gemogen hebben.
Het eten was lekker, de porties ruim voldoende, maar het gedrag van de eigenares heeft gedeeltelijk een domper op onze avond gezet.

Datum van bezoek: december 2017
9 oktober 2017 beoordeeld

zeer lekker- probeerde het maandagmenu. Zeer goed gegeten voor een schappelijke prijs. Mooie binnenkoer waar het aangenaam vertoeven is bij mooi weer

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Casa Iberico bekeken, bekeken ook

Diest, Vlaams-Brabant

In Casa Iberico geweest? Deel je ervaringen!