“Lekker gegeten maar jammer van de bazige eigenares.”
Beoordeling van Casa Iberico

Casa Iberico
Geclassificeerd als nr. 10 van 59 Restaurants in Diest
Keukens: Spaans
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier om de verjaardag van een vriendin te vieren met z’n achten. Een koppel dat vanop anderhalf uur afstand woont, had wat pech gehad met het verkeer en was te laat. Ze kregen al dadelijk ‘onder hun voeten’ van de eigenares’ toen ze last minute nog een aperitief wilden bestellen. Verder kreeg het overige personeel ook voortdurend te horen wat ze fout deden voor het oog van de klant, wat bij ons voor een wrang gevoel van medelijden opriep. Deze ‘vreemde momenten’, zorgden voor stress bij de jarige en dat zou niet gemogen hebben.
Het eten was lekker, de porties ruim voldoende, maar het gedrag van de eigenares heeft gedeeltelijk een domper op onze avond gezet.

Datum van bezoek: december 2017

9 oktober 2017 beoordeeld

zeer lekker- probeerde het maandagmenu. Zeer goed gegeten voor een schappelijke prijs. Mooie binnenkoer waar het aangenaam vertoeven is bij mooi weer

Datum van bezoek: augustus 2017
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Héél vriendelijke ontvangst, lieve gastvrouw, op onze wenken bediend!
Lekkere cava en wijn.
Zeer verrassende, super lekkere en origineel gepresenteerde gerechten. Top! Komen we zeker terug om de andere gerechten ook uit te proberen.

Datum van bezoek: september 2017
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas 2 (1,2 en royal) is de beste die ik ooit gegeten heb, hadden we dat maar in Gent. Vriendelijke bediening op terras.
PS: Diest centrum is een mooie uitstap. Parkeer gratis op de Citadel en dan via trap rechtstreeks in centrum. Terrassen aan oude markt en kade zijn aan te raden, en ook de Oranje wandeling.

Datum van bezoek: augustus 2017
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier fantastisch lekker gegeten voor de verjaardag van mijn schoonvader.
Zowel de koude als de warme tapas waren super, om van de paella nog maar te zwijgen.
Een vriendelijke, hartelijke bediening en ze houden rekening met een eventuele allergie. Ik ben allergisch aan look, voor mij werden er kleine aanpassingen gemaakt, top!
Zeker tijdig reserveren, want het is een populair restaurant!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Casa Iberico bekeken, bekeken ook

Diest, Vlaams-Brabant

In Casa Iberico geweest? Deel je ervaringen!