“Zooo lekker!”

Casa Iberico
Geclassificeerd als nr. 10 van 59 Restaurants in Diest
Keukens: Spaans
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Héél vriendelijke ontvangst, lieve gastvrouw, op onze wenken bediend!
Lekkere cava en wijn.
Zeer verrassende, super lekkere en origineel gepresenteerde gerechten. Top! Komen we zeker terug om de andere gerechten ook uit te proberen.

Datum van bezoek: september 2017

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas 2 (1,2 en royal) is de beste die ik ooit gegeten heb, hadden we dat maar in Gent. Vriendelijke bediening op terras.
PS: Diest centrum is een mooie uitstap. Parkeer gratis op de Citadel en dan via trap rechtstreeks in centrum. Terrassen aan oude markt en kade zijn aan te raden, en ook de Oranje wandeling.

Datum van bezoek: augustus 2017
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier fantastisch lekker gegeten voor de verjaardag van mijn schoonvader.
Zowel de koude als de warme tapas waren super, om van de paella nog maar te zwijgen.
Een vriendelijke, hartelijke bediening en ze houden rekening met een eventuele allergie. Ik ben allergisch aan look, voor mij werden er kleine aanpassingen gemaakt, top!
Zeker tijdig reserveren, want het is een populair restaurant!

Datum van bezoek: juli 2017
12 juli 2017 beoordeeld

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Heel lekker wijnen. Gezellig buitenterras en binnen een authentieke sfeer.

Datum van bezoek: juli 2017
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kleine zaak, reserveren is echt nodig. Maar moet je zeker doen. Beste paella ooit gegeten. Beperkte kaart, maar de gerechten zijn van hoge kwaliteit

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Casa Iberico bekeken, bekeken ook

Diest, Vlaams-Brabant

In Casa Iberico geweest? Deel je ervaringen!