“Suikerrock 2017”

Casa Iberico
Geclassificeerd als nr. 10 van 59 Restaurants in Diest
Keukens: Spaans
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas 2 (1,2 en royal) is de beste die ik ooit gegeten heb, hadden we dat maar in Gent. Vriendelijke bediening op terras.
PS: Diest centrum is een mooie uitstap. Parkeer gratis op de Citadel en dan via trap rechtstreeks in centrum. Terrassen aan oude markt en kade zijn aan te raden, en ook de Oranje wandeling.

Datum van bezoek: augustus 2017

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier fantastisch lekker gegeten voor de verjaardag van mijn schoonvader.
Zowel de koude als de warme tapas waren super, om van de paella nog maar te zwijgen.
Een vriendelijke, hartelijke bediening en ze houden rekening met een eventuele allergie. Ik ben allergisch aan look, voor mij werden er kleine aanpassingen gemaakt, top!
Zeker tijdig reserveren, want het is een populair restaurant!

12 juli 2017 beoordeeld

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Heel lekker wijnen. Gezellig buitenterras en binnen een authentieke sfeer.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kleine zaak, reserveren is echt nodig. Maar moet je zeker doen. Beste paella ooit gegeten. Beperkte kaart, maar de gerechten zijn van hoge kwaliteit

Datum van bezoek: april 2017
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, gezellig restaurantje met ongedwongen vriendelijke service. De maandag menu was ronduit lekker met kwal. Ingredienten en dat voor een schappelijke prijs. Altijd een goede graadmeter is de kwaliteit van de huiswijnen. Enkel de rode wijnen per glas gedronken en deze waren alle 3 gewoon goed gemaakte correcte wijnen. Hier komen we zeker terug nr toe.

Datum van bezoek: juli 2017
Tim H, Eigenaar van Casa Iberico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Bedankt Maarten

Reizigers die Casa Iberico bekeken, bekeken ook

Diest, Vlaams-Brabant

In Casa Iberico geweest? Deel je ervaringen!