“beste tapas restaurants”

Casa Iberico
Geclassificeerd als nr. 10 van 59 Restaurants in Diest
Keukens: Spaans
12 juli 2017 beoordeeld

Super lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Heel lekker wijnen. Gezellig buitenterras en binnen een authentieke sfeer.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kleine zaak, reserveren is echt nodig. Maar moet je zeker doen. Beste paella ooit gegeten. Beperkte kaart, maar de gerechten zijn van hoge kwaliteit

Datum van bezoek: april 2017
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, gezellig restaurantje met ongedwongen vriendelijke service. De maandag menu was ronduit lekker met kwal. Ingredienten en dat voor een schappelijke prijs. Altijd een goede graadmeter is de kwaliteit van de huiswijnen. Enkel de rode wijnen per glas gedronken en deze waren alle 3 gewoon goed gemaakte correcte wijnen. Hier komen we zeker terug nr toe.

Datum van bezoek: juli 2017
Tim H, Eigenaar van Casa Iberico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017

Bedankt Maarten

10 juli 2017 beoordeeld

super lekker beter kok dan Tim ken ik niet.... Negevtieve beoordelingen hier op site kan niet geloof niets van.... ik kom hier al 20 jaar en telkens super lekker....

10 juli 2017 beoordeeld

Ondanks hun 25 jarige ervaring doen Tim en Sonja nog altijd hun uitertste best om hun klanten te ontvangen in de beste omstandigheden.....onthaal, gastvrijheid en eten waren uitstekend....Paellemenu met voorafgaand het assortiment aan tapas is zeker een aanrader....dessert als afsluiter ook superlekker.....doe zeker zo verder...zonder problemen....ONTERECHTE kritiek ontvangt iedereen...maar van mij een TERECHTE proficiat....

Reizigers die Casa Iberico bekeken, bekeken ook

Diest, Vlaams-Brabant

In Casa Iberico geweest? Deel je ervaringen!