Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven 1 nacht in het hotel van vrijdag op zaterdag. Personeel stond buiten te roken. Kamers echt gedateerd en in de mini frigo stond nog eten van de vorige gast. Zeer matig. Alles is verouderd. Ontbijt was degelijk. Mijn advies: veel te duur voor wat het is en.profiteren van het feit dat er nauwelijks hotels zijn. Ongezellig, onverzorgde tuin geen sfeer. Huur bij Airbnb en ga lekker ontbijten in diest

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 maart 2018

Ik kom met collega hier jaarlijks 3 tot 4 keer en blijft een prima hotel om te verblijven. Het ontbijt is in loop der tijd steeds beter geworden, alleen de koffie blijft een aandachtspunt en kan zeker nog beter. De bedden zijn prima en de vernieuwde badkamers zijn ook een goede investering geweest. De ruime parking is geschikt ook voor grotere werkbussen en altijd voldoende plaats. Voor avondeten wel even weer naar stadje met voertuig maar er zijn voldoende goede restaurantjes.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde zijn rustiger. Voorzijde aan grote weg.
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Naar jaarlijkse gewoonte brengen we een bezoek aan de fly in bij schaffen . Sinds 3 jaar onze tent en alle ongemakken daaraan opgeborgen
Dus we kunnen wel stellen dat we heel veel hotels en B&B bezoeken tijdens het vliegseizoen
We keken ernaar uit terug te keren naar dit hotel .... wat een teleurstelling ! Kamer 25 ( 1 van de betere gerenoveerde kamers) terug geboekt 125€ ontbijt inbegrepen
1 jaar later airco nog steeds niet geïnstalleerd , traphal idem dito
Bar gesloten wegens: Turkse uitbaters op vakantie in eigen land
We stonden ook voor de deur en als je gsm belde werd er gezegd ' wij zijn op vakantie '
Geluk dat een hotelgast ons binnen liet
Gelukkig gsm nr gevonden van personeel die ons telefonisch richtlijnen gaf waar we de sleutel vonden
Bdw onze sleutel van kamer 25 past ook op kamer 24 !!!
Met andere woorden er is hier werk aan de winkel( hotel)
Aanrader niet echt voor deze prijs vind je in de omgeving wel betere overnachtingen

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 april 2017

vriendelijk personeel, mooie kamer.......rustig, uitstekend ontbijt, fietsen kunnen binnen plaatsen. voor ons ...een aanrader.
centrum diest ligt op zo'n 3 km......
wel even bij vermelden, zijn nog kamers aan het vernieuwen.....wij gaan er zeker terug.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 20 september 2016 via mobiele applicatie

Was echt niet zo goed. Plaaster viel van het plafont, niet echt proper. Niet a la carte. Matige keuken. Is zijn 3 sterren niet waard. 15 min moeten wachten in de bar voor we iemand zagen. Ontbijt was simpel ma goed.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken