“Op de trein in restaurant”
Beoordeling van Jambalaya

Jambalaya
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Diepenbeek
Keukens: Australisch
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten niet alledaags zebra krokodil en struisvogel. Ook de steak was zeer lekker. Alleen we zaten op zetels zoals in de trein was niet zo handig om te eten maar wel leuk ingericht. Nu nog wat fris maar terras zag er ook aantrekkelijk uit (nu nog werken aant uitvoeren).
Zeer vriendelijk bediening. Wij gaan zeker terug. Best wel reserveren

Datum van bezoek: maart 2020

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere cocktails,
Heerlijke nacho's,
Lekker mals vlees,
Vriendelijke bediening,
Gezellig ingericht
Toilet is zeker een bezoek waard, uniek ingericht!

Datum van bezoek: februari 2020
15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aperitief van het huis een aanrader.
Super gegeten : krokodil, zebra en kangoeroe.
En vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima zaak goede bediening en vriendelijk personeel eten is kwaliteit gezien in goede verhouding met de prijs is aanrader

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld

Na lange tijd gezegd te hebben eens te gaan eten in de Jambalaya, is het er eindelijk van gekomen. Samen met vrouwtje, broer en schoonzus eens lekker erop uit. Na een vlotte en goede ontvangst hadden we de mix schotel besteld. Krokodil, kangoeroe en zebra ( wegens de vogelgriep was er geen struisvogel ) . Voor ons waren de zebra en de kangoeroe toppers. Krokodil was iets minder, maar toch niet slecht ( iedereen een andere voorkeur zeker? ). Voor herhaling vatbaar. Nog een speciaal bedankje voor het vriendelijke personeel.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Jambalaya bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province
Hasselt, Limburg Province

In Jambalaya geweest? Deel je ervaringen!