“Leuk plekje centrum Bilzen”
Beoordeling van Restaurant Het Magazijn

Restaurant Het Magazijn
Geclassificeerd als nr. 3 van 52 Restaurants in Bilzen
Prijsklasse: € 18 - € 32
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
24 juli 2023 beoordeeld

Het Magazijn in centrum Bilzen is een gezellig en mooi ingericht restaurant. Ook al is het er groot en staan de tafeltjes eerder dicht bij elkaar, je doet er toch goed aan te reserveren in het weekend. Eten is correct, 3-gangen menu voor €53. Hier kan je niet misvallen.

Datum van bezoek: mei 2023
    • Sfeer

22 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker. Goede bediening. Gezellig zitten.
Vriendelijk personeel. Kalfs entrecôte echt een aanrader. Voor 100€ heb je goed gegeten. Best reserveren.

Datum van bezoek: juli 2023
16 juli 2023 beoordeeld

We reserveerden een tafel voor 18u30 met de boodschap dat we om 19u30 dienden te vertrekken. Bij aankomst werden we ontvangen door een zeer vriendelijke jongedame die ons onmiddellijk een plaats aanbood én de menukaart, op de hoogte van onze tijdsvraag, zodat we direct konden bestellen. De grote zeetong was perfect gebakken en vergezeld van een frisse salade en uitstekende puree en de steak tartaar was à ma minute klaargemaakt met de nodige verse ingrediënten. Telkens werden we bediend door attente uiterst vriendelijke medewerkers en zij zorgden ervoor dat we op tijd konden afrekenen. Vanaf onze tafel konden we zien dat de patron zelf zijn keukenbrigade aanstuurde in de open keuken wat garant staat voor de onberispelijke kwaliteit van de gerechten. Door de indeling van het restaurant in verschillende ruimtes en niveauverschillen blijft het gezellig en rustig tafelen, kortom een aanrader in Bilzen!

Datum van bezoek: juli 2023
16 april 2023 beoordeeld

Vriendelijke bediening, attentvol. Het voorgerecht van asperges was goed klaargemaakt. Ook het lamsvlees en de parelhoen waren goed. Open keuken, wat positief is. Jammer dat er op de aardbeien slagroom uit een spuitbus was ipv zelf geklopte.

Datum van bezoek: april 2023
18 december 2022 beoordeeld

leuk restaurant, super vriendelijk, gemakkelijk te reserveren , uitstekende ligging met gemakkelijke parking. uitstekende keuken, supervriendelijk personeel. alles volledig zoals we gevraagd hadden, vlees was uitstekend bereid o de gewenste manier, een aanrader !

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die Restaurant Het Magazijn bekeken, bekeken ook

Bilzen, Limburg Province

Hoeselt, Limburg Province
Bilzen, Limburg Province

In Restaurant Het Magazijn geweest? Deel je ervaringen!