Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Rondwandeling Bilzen.

We deden de rode driehoek (rond) wandeling naar Bilzen. Prima aan gegeven route. Mooie ... meer lezen

Beoordeeld op 28 juli 2022
sjoerdw139
Neuastenberg, Duitsland
via mobiele applicatie
Mooi.

Wat een zicht en tuinen! Een aanrader als je in de buurt bent! Daar kan je ook het toerismehuis ... meer lezen

Beoordeeld op 14 mei 2022
Catclo3
Brugge, België
Lees alle 233 beoordelingen

Beoordeeld op 28 juli 2022 via mobiele applicatie

We deden de rode driehoek (rond) wandeling naar Bilzen. Prima aan gegeven route. Mooie afwisselingen.
Aan het einde van de route kom je uit bij het kasteel. En bij een bijgebouw waar je een heerlijk ijsje kunt eten.
Alleen de buitenkant van het kasteel gezien. Maar het ziet er prachtig uit. De tuinen mooi!
Ook heerlijke picknick banken direct naast het kasteel, dichtbij de parkeerplaats.
Echt aanrader, ook voor personen met een korte loopafstand is er veel te zien.

Datum van activiteit: juli 2022
Beoordeeld op 14 mei 2022

Wat een zicht en tuinen! Een aanrader als je in de buurt bent!
Daar kan je ook het toerismehuis terug vinden!

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 11 april 2022

prachtige gebouwen, mooie wandelwegen, heerlijke tuinen... ideaal voor een dagje snuisteren in ons verleden.

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 2 maart 2022 via mobiele applicatie

Prachtig domein om te wandelen. Mooie natuur. Mooi kasteel. Zeer behulp aardig personeel. Echt een aanrader voor jong en oud.

Datum van activiteit: februari 2022
Beoordeeld op 30 november 2021

Wij waren te gast naar aanleiding van het Sintpaleis. Toplocatie en erg goed georganiseerd.
Een aanrader.

Datum van activiteit: november 2021