Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi.

Wat een zicht en tuinen! Een aanrader als je in de buurt bent! Daar kan je ook het toerismehuis ... meer lezen

Beoordeeld op 14 mei 2022
Catclo3
Brugge, België
ons rijke verleden.

prachtige gebouwen, mooie wandelwegen, heerlijke tuinen... ideaal voor een dagje snuisteren in ... meer lezen

Beoordeeld op 11 april 2022
Eddy S
Boom, België
Lees alle 233 beoordelingen

Beoordeeld op 14 mei 2022

Wat een zicht en tuinen! Een aanrader als je in de buurt bent!
Daar kan je ook het toerismehuis terug vinden!

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 11 april 2022

prachtige gebouwen, mooie wandelwegen, heerlijke tuinen... ideaal voor een dagje snuisteren in ons verleden.

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 2 maart 2022 via mobiele applicatie

Prachtig domein om te wandelen. Mooie natuur. Mooi kasteel. Zeer behulp aardig personeel. Echt een aanrader voor jong en oud.

Datum van activiteit: februari 2022
Beoordeeld op 30 november 2021

Wij waren te gast naar aanleiding van het Sintpaleis. Toplocatie en erg goed georganiseerd.
Een aanrader.

Datum van activiteit: november 2021
Beoordeeld op 24 november 2021 via mobiele applicatie

Prachtig gerestaureerd domein in het hartje van Haspengouw. Decor ook van de virtuele attractie Bilzen Mysteries met Jan Decleir in de hoofdrol. Vaak leuke evenementen zoals het Schots Weekend. Klassehotel Martin’s Rentmeesterij ligt er vlak naast. Het centrum van Bilzen ligt op nauwelijks 2km afstand en is erg gezellig met zijn stijlvolle boetieken bruisende horeca. Parkeren is er (bijna) gratis, wat je in geen enkele stad meer vindt.

Datum van activiteit: augustus 2021