Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie restauratie!

Leuk domein om te ontdekken, ook met de kinderen. Er zijn verschillende interactieve zoektochten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2021

RonnyHeRo
Merchtem, België
Lees alle 221 beoordelingen

Beoordeeld op 2 juli 2021

Heel mooi kasteel en dito tuinen...Absoluut de moeite om rond te wandelen en enige tijd door te brengen. Eveneens een prachtige renovatie, onderhoud en eerherstel van ons patrimonium...

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 24 juni 2021 via mobiele applicatie

Prachtige omgeving. Mooi verzorgd. Topper voor mooie wandeling. Verschillende routes. Klein terras aanwezig voor een pitstop. Gratis parking. Romantisch. Aanrader.

Beoordeeld op 8 mei 2021 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch mooi gerenoveerd en onderhouden gebouwen en tuinen. Mooie wandeling doorheen de boomgaarden en omgeving.

Beoordeeld op 2 mei 2021

Prachtige omgeving om te wandelen, zeker nu in de bloesemtijd. Vooral hiervoor zou ik zeker nog eens terugkomen.

Beoordeeld op 26 april 2021

Met de groene wagentjes deden we de bloesems tocht met inbegrip van picknicmand ter gelegenheid van onze 50 ste huwelijksverjaardag. Was zeker een aanrader.

Datum van activiteit: april 2021