Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie restauratie!

Leuk domein om te ontdekken, ook met de kinderen. Er zijn verschillende interactieve zoektochten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2021

Shogun4life
via mobiele applicatie
Lees alle 221 beoordelingen

Beoordeeld op 24 juni 2021 via mobiele applicatie

Prachtige omgeving. Mooi verzorgd. Topper voor mooie wandeling. Verschillende routes. Klein terras aanwezig voor een pitstop. Gratis parking. Romantisch. Aanrader.

Beoordeeld op 8 mei 2021 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch mooi gerenoveerd en onderhouden gebouwen en tuinen. Mooie wandeling doorheen de boomgaarden en omgeving.

Beoordeeld op 2 mei 2021

Prachtige omgeving om te wandelen, zeker nu in de bloesemtijd. Vooral hiervoor zou ik zeker nog eens terugkomen.

Beoordeeld op 26 april 2021

Met de groene wagentjes deden we de bloesems tocht met inbegrip van picknicmand ter gelegenheid van onze 50 ste huwelijksverjaardag. Was zeker een aanrader.

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 23 januari 2021 via mobiele applicatie

Goede parkeermogelijkheden vlakbij de waterburcht van de Landcommanderij Alden Biesen.
Infoborden vooraan de parking maken je wegwijs. We opteerden voor een wandeling van ruim 8 km. (oranje kruis) en een bezoekje aan de binnenplaats van de burcht.
Afgelopen nacht waren de hemelsluizen wagenwijd open gegaan. Gevolg: driekwart van ons wandelparcours was modderig en werd het uiteindelijk een ploeterwandeling. Niet zo leuk.
Ach....

Datum van activiteit: januari 2021