Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie restauratie!

Leuk domein om te ontdekken, ook met de kinderen. Er zijn verschillende interactieve zoektochten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2021
Frank V
Meldert, België
via mobiele applicatie
Toplocatie

Heel mooi kasteel en dito tuinen...Absoluut de moeite om rond te wandelen en enige tijd door te ... meer lezen

Beoordeeld op 2 juli 2021
RonnyHeRo
Merchtem, België
Lees alle 221 beoordelingen

Beoordeeld op 8 mei 2021 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch mooi gerenoveerd en onderhouden gebouwen en tuinen. Mooie wandeling doorheen de boomgaarden en omgeving.

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021

Prachtige omgeving om te wandelen, zeker nu in de bloesemtijd. Vooral hiervoor zou ik zeker nog eens terugkomen.

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 26 april 2021

Met de groene wagentjes deden we de bloesems tocht met inbegrip van picknicmand ter gelegenheid van onze 50 ste huwelijksverjaardag. Was zeker een aanrader.

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 23 januari 2021 via mobiele applicatie

Goede parkeermogelijkheden vlakbij de waterburcht van de Landcommanderij Alden Biesen.
Infoborden vooraan de parking maken je wegwijs. We opteerden voor een wandeling van ruim 8 km. (oranje kruis) en een bezoekje aan de binnenplaats van de burcht.
Afgelopen nacht waren de hemelsluizen wagenwijd open gegaan. Gevolg: driekwart van ons wandelparcours was modderig en werd het uiteindelijk een ploeterwandeling. Niet zo leuk.
Ach....

Datum van activiteit: januari 2021
Beoordeeld op 30 november 2020

We hadden graag de lichtshow meegemaakt maar deze is ingevolge de coronamaatregelen afgelast. Desondanks hebben wij op het domein toch een mooie avondwandeling kunnen maken daar de poorten toch open stonden. Dit is een mooi bewaard stukje cultuur. Jammer dat we niet alles konden bezichtigen. Je kunt er rondom het domein heel mooie wandelingen en fietstochten maken. Bij valavond met de verlichting aan verkrijg je toch een heel romantische sfeer.

Datum van activiteit: november 2020