Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie restauratie!

Leuk domein om te ontdekken, ook met de kinderen. Er zijn verschillende interactieve zoektochten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2021
Frank V
Meldert, België
via mobiele applicatie
Toplocatie

Heel mooi kasteel en dito tuinen...Absoluut de moeite om rond te wandelen en enige tijd door te ... meer lezen

Beoordeeld op 2 juli 2021
RonnyHeRo
Merchtem, België
Lees alle 221 beoordelingen

Beoordeeld op 30 november 2020

We hadden graag de lichtshow meegemaakt maar deze is ingevolge de coronamaatregelen afgelast. Desondanks hebben wij op het domein toch een mooie avondwandeling kunnen maken daar de poorten toch open stonden. Dit is een mooi bewaard stukje cultuur. Jammer dat we niet alles konden bezichtigen. Je kunt er rondom het domein heel mooie wandelingen en fietstochten maken. Bij valavond met de verlichting aan verkrijg je toch een heel romantische sfeer.

Datum van activiteit: november 2020
Beoordeeld op 26 oktober 2020

De goed onderhouden duitse commanderie is gratis te bezoeken ook de engelse en franse tuin evenals de kerk.Alleen de waterburcht kan men tegen betaling in met een gids.Op het domein is een info bureau en een cafetaria..Van hieruit vertrekken verschillende fiets routes , er zijn fietsen te huur

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Prachtig domein, dat je zowel gratis kan bezoeken als met een zoektocht. Het domein is zeer mooi gerestaureerd en onderhouden.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 28 september 2020

Zeer prachtig en zeer verzorgd domein, enkel kapel binnen te bekijken en dus niet het waterkasteel, leuk wandelen, zeer grote parking met voldoende electrische laadplaatsen, veel Horeca in de buurt, Alden Biesen mysteries is aan te raden

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 1 september 2020

Het kasteel is mooi en goed onderhouden. Het is aangenaam wandelen in de tuinen. De zoektocht het complot was echt een leuke ervaring.

Datum van activiteit: juli 2020