“Subliem”
Beoordeling van Bistrot Padam

Bistrot Padam
Geclassificeerd als nr. 2 van 55 Restaurants in Bilzen
25 september 2020 beoordeeld

Superlekker en vriendelijke bediening. Ze houden ook rekening met voedselintoleranties. Aanrader!!!!

Datum van bezoek: september 2020

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezochten deze zaak 2x deze week. Niets op aan te merken, alles was dik in orde. Vriendelijke en vlotte bediening, heerlijk eten en achteraan in de tuin is het bovendien heel gezellig zitten. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
2 september 2020 beoordeeld

Gezellig en mooi interieur. Snelle, vriendelijke en correcte bediening. Grote verscheidenheid aan gerechten en correct afgekruid.

11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Niets is hun teveel. Aanrader! Indien we hier nog eens in de buurt is zijn komen we zeker terug.

11 augustus 2020 beoordeeld

Heel lekkere brasserie met goede bediening en leuk vertoeven.
Een aanrader. Indien we terug in de streek zijn gaan we zeker terug.

Reizigers die Bistrot Padam bekeken, bekeken ook

Bilzen, Limburg Province
Bilzen, Limburg Province

In Bistrot Padam geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.