“Remise new Style doet zijn naam eer aan”
Beoordeling van Restaurant Remise New Style

Geclassificeerd als nr. 1 van 52 Restaurants in Bilzen
Prijsklasse: € 14 - € 42
Keukens: Belgisch, Italiaans, Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: cadeaubonnen kunnen telefonisch besteld worden.deze kunnen afgehaald of indien gewenst verstuurd worden na betaling via overschrijving
25 november 2023 beoordeeld

In een historisch kader is het heerlijk om te genieten van de kookkunsten van Kristien. De gemoedelijkheid en vriendelijkheid van het personeel zorgen mee voor een zeer aangename ervaring.
Een aanrader is het wekelijks aangepaste menu in mediteraanse stijl. Kortom Remise new Style is een bezoek zeker waard.

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

19 november 2023 beoordeeld

Wij vierden ons huwelijksjubileum met een diner in Remise New Style. Er waren 18 vrienden bij aanwezig en het zangduo Duo Sal met rustige achtergrondmuziek.
Het was een culinaire topavond! De aankleding van de ruimte, de prachtig gedecoreerde tafels en...de gerechten...oog- en tongstrelend! Wij hebben van al onze vrienden enkel maar lovende woorden ontvangen over deze bijzondere avond. Kristien heeft zichzelf wederom overtroffen in haar keuken en gastheer Bart met zijn geoliede team zorgde voor een aangenaam gevoel bij ons en bij onze gasten. Overweeg je om een feest(je) te organiseren, denk dan zeker aan de Remise, alles verliep perfect volgens afspraak en onze gasten en wijzelf beleefden een onvergetelijke avond. Wij kijken alvast uit naar de volgende feestavond of private dinner! Ontzettend bedankt, Kristien, Bart en team!

Datum van bezoek: september 2023
11 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak, lekker Spaans geïnspireerd eten, super vriendelijke bediening en zeer aangename sfeer. Kortom een fijne ontdekking en wij gaan zeker terug!

Datum van bezoek: september 2023
15 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras om buiten te eten. Het eten viel tegen, flinke prijzen die niet in verhouding staan tot de kwaliteit. Pepersaus zoveel peper dat je het vlees niet proeft, bleke frieten. Amouses nogal groot en weinig smaak. Helaas viel een beetje tegen

Datum van bezoek: augustus 2023
15 augustus 2023 beoordeeld

Het was wederom Genieten in de Remise: gastvrije ontvangst en culinaire kunst op tafel!
De smaken en combinaties van alle ingrediënten zijn subliem.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer

Reizigers die Restaurant Remise New Style bekeken, bekeken ook

Bilzen, Limburg Province

In Restaurant Remise New Style geweest? Deel je ervaringen!