Walter V
Antwerpen, België

gezellig verblijf

Beoordeling van Martin's Rentmeesterij
4,0 van 5 bollen12 mrt 2024 beoordeeld
We hebben er een Valentijnsverblijf van gemaakt. Mooie accommodatie, vriendelijk personeel. Sauna was niet heel warm, maar dat hebben ze mooi opgelost. Het ontbijt was heel goed, 's avonds ook lekker gegeten. Dat mocht wel voor die prijs.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Chambre donnant sur le jardin
2.8 km van Martin's Rentmeesterij
        0.4 km van Martin's Rentmeesterij
        5.3 km van Martin's Rentmeesterij
        Meer hotels in Bilzen bekijken
        Beoordeeld op 16 januari 2024

Dit hotel, dat bijzonder geschikt is voor zakelijke ontmoetingen, ligt vlakbij het historische domein Alden Biezen. De mooie folders en de foto's op de website laten veronderstellen dat het gevestigd is in de oude rentmeesterij (een prachtig historisch gebouw), maar het ligt er vlak naast en is heel modern qua architectuur en inrichting. De kamers zijn ruim, luxueus en stijlvol ingericht en de badkamers hebben een inloopdouche. Hoewel het hotel veel gasten kan ontvangen is het er toch heel rustig. Het ontbijtbuffet is zeer verzorgd en uitgebreid. Minpuntje was het ontbreken van gezellige sfeer (eerder zakelijk) en zowel de bar als het restaurant die gesloten waren.
        Wij bezochten dit hotel met vouchers die we via Outspot aangekocht hadden, waardoor we van bijzondere voorwaarden konden genieten. Al bij al een aangename ervaring.

Datum van verblijf: januari 2024
        Beoordeeld op 28 december 2023

het ontvangst viel bar tegen niet vriendelijk en heel ongemakkelijk
        We hadden 2 kamers gereserveerd maar bij aankomst was er maar een achteraf toch 2 het ging zo raar en de prijzen kloppen ook niet '
        Ik moest voor 2 nachten 962,00 euro betalen terwijl ze adverteren met 139,00 pp per nacht dat is belachelijk . we hadden een standaard kamer .
        Ik wacht op een eerlijk antwoord

Datum van verblijf: december 2023
        Kathleen Merken, Guest Services / Front Office van Martin's Rentmeesterij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2024

Beste,

spijtig te horen dat het niet verlopen is zoals gewenst.

Kan u ons uw gegevens per mail naar het hotel versturen?
        Dan neem ik contact met u op om te kijken waar het niet correct is verlopen.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Kathleen
        Front Desk Manager

Beoordeeld op 12 oktober 2023

Het hotel is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers. Ik zou ook restaurant AKKO warm aan bevelen. Ik heb verscheiden allergieën en de chefkok heeft het menu van 4 gangen volledig aangepast. Het was super lekker. Nog niet dikwijls zo lekker gegeten.

Datum van verblijf: oktober 2023
        Bregt Pillen, General Manager van Martin's Rentmeesterij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2023

Beste 37sofiec,

Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u ons hotel aanbeveelt en dat u genoten heeft van uw verblijf. Ons team streeft ernaar om uw ervaring zo aangenaam mogelijk te maken, en we zijn blij dat u onze kamers en het restaurant AKKO waardeert.

Het is geweldig om te horen dat het restaurant in staat was om aan uw dieetwensen te voldoen en dat u genoten heeft van het aangepaste viergangenmenu. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en het doet ons goed te weten dat u een heerlijke culinaire ervaring heeft gehad. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!
        Tot binnenkort?

Beoordeeld op 29 september 2023

Heel fijn hotel met mooie kamers, alleen jammer dat het restaurant zelden open is. Gelukkig is er een goede bistro op loopafstand.
        Ontbijt was beter, helaas wordt dit minder. Waarschijnlijk door een lage bezetting. Dat maakt dat de prijs/kwaliteit verhouding wel een beetje zoek raakt.

Kamertip: Ga lekker eten bij Bistro de Boomgaerd, lekker eten en een vriendelijke eigenaar.
        Datum van verblijf: februari 2023
        • Reistype: Reisde alleen
        Bregt Pillen, General Manager van Martin's Rentmeesterij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2023

Beste I5514DMmartinf,

Hartelijk dank om tijd te nemen om jullie positieve ervaringen te delen met ons en met onze toekomstige hotelgasten.
        Super dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad in Martin's Rentmeesterij. Ons restaurant is geopend 4 dagen op 7 en dit elke week. Er was afgelopen week wel een uitzonderlijke sluiting. Hopelijk kunnen we u binnekort verwekomen om gastronnomisch te tafelen.

Uw positieve feedback deel ik vanzelfsprekend met mijn collega's. Nogmaals bedankt! Graag tot een volgende keer in Martin's Rentmeesterij!

Beoordeeld op 28 september 2023 via mobiele applicatie

Goed hotel met rustige ligging voornamelijk gebaseerd op seminaries.( toch tijdens ons verblijf). Weinig individuele koppels. Zeeer ruime parking en prima fietsenstalling te bedienen met kamerkaart. Enorm veel oplaadmogelijkheden voor de fietsen.
        Perfect ontbijt en rustige basic kamer. Welness ok maar ook niet meer. Begrijp niet de vraagprijs van 15€ per uur pp voor deze sessie.
        Ontvangst en receptie super. Vriendelijkheid op zijn Limburgs, lees hartelijk.

Datum van verblijf: september 2023

Beste siscornel,

Super dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad in Martin's Rentmeesterij. Hopelijk kunnen we jullie nogmaals verwelkomen in Bilzen!

Graag tot een volgende keer in Martin's Rentmeesterij!