Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 136
PricelineUS$ 136
Hotels.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
Orbitz.comUS$ 136
eDreamsUS$ 136
Beoordeeld op 26 april 2022 via mobiele applicatie

Leuk modern hotel naast alden biesen. waar we 1 nacht verbleven. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie.
We hebben ook genoten van het zwembad en hamman ( wij hadden arrangementmet welness inbegrepen) . Het zwembad is niet heel groot maar op het moment dat wij er waren waren er geen andere hotelgasten. Een kleine verbetering zou eventueel kunnen zijn om wat groene planten te zetten in de buitenruimte aan het zwembad .
We waren op een maandagavond in het hotel en konden daarom niet gaan eten in het restaurant akko dat dan gesloten is dus daarom hiervan geen beoordeling.
Het ontbijt was zeer verzorgd .
Al bij al dus een zeer goed verblijf in een prachtige omgeving . We komen terug

Datum van verblijf: april 2022
Isabel Van Inthout, Guest Services / Front Office van Martin's Rentmeesterij, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste Kristel V

Wat fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u heeft kunnen genieten!
Misschien tot binnenkort.

Beoordeeld op 22 april 2022

Zeer mooi hotel, prachtig gelegen naast de landcommanderij van Alden Biesen. Moderne kamers met alle comfort; een uitgebreid, verzorgd en lekker ontbijt met voor elk wat wils. In de gezellige bar kan je rustig keuvelen bij een drankje uit het uitgebreide aanbod en we genoten van een lekker avondmaal in de brasserie vlakbij het hotel.

Zeer vriendelijk personeel dat onmiddellijk een antwoord biedt op je vragen en je zo goed mogelijk probeert te helpen.

Vanuit het hotel sta je op een kwartier in Maastricht, ideaal voor een daguitstap.

Een echte aanrader, wij komen alvast nog eens terug!

Beste Yasko_Sec

Wat fijn te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en dat jullie onze services hebben kunnen appreciëren!
Hartelijk dank van het voltallige team voor deze mooie review!

Misschien tot binnenkort!
Met vriendelijke groeten
Isabel Van Inthout
Operational manager

Beoordeeld op 19 april 2022

Perfecte ligging, mooi hotel, zalig ontbijt, heel vriendelijk personeel.
Je waant je in het buitenland in eigen land.
Zalig weg van alle zorgen en stress.
Perfect om te ontspannen, sporten, shoppen. Voor elk wat wils dus.
Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 19 april 2022

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Limburg/Maastricht.
Heel mooi gelegen hotel net naast landcommanderij Alden Biesen.
Het moderne gedeelte van het hotel sluit mooi aan bij de oude gebouwen waar ook de bar te vinden is. Heel mooi, elegant hotel. Vriendelijk personeel en heel mooie, nette kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet, de pancake- machine was een een succes! Maar ook uitgebreide keuze aan cakes, koffiekoeken, granola, fruitsappen,… in een gezellig, groen kader.
Zeker een aanrader! Ook het welness-gedeelte is een grote troef.

Beoordeeld op 19 april 2022

Absolute aanrader. Het hotel is een ideale uitvalbasis voor een bezoekje aan Maastricht. Tal van culinaire adresjes in de buurt. Het hotel zelf is af: zeer aangename ontvangst, topontbijt en een uitgebreide spa. Het is een cliché maar ik sluit af met "we keren hier zeker nog terug"