Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 111
PricelineUS$ 94
Hotels.comUS$ 111
TravelocityUS$ 111
Trip.comUS$ 111
Agoda.comUS$ 94
Beoordeeld op 31 maart 2022

Martin’s Rentmeesterij is het ideale hotel om een weekendje volledig tot rust te komen en alle stress van je af te zetten. Het personeel is uiterst vriendelijk en zorgzaam, het restaurant is fantastisch lekker en het hotel is tot in de puntjes verzorgt. Een pareltje onder de Belgische hotellerie als je het mij vraagt!

Beoordeeld op 23 maart 2022

Weeral beseffen we hoe zalig het kan zijn om er zo een nachtje tussenuit te zijn. Gewoonweg puur genieten van een gezellige stad (Maastricht), een top hotel met wellness, een heerlijk diner bij AKKO en een lekker glaasje wijn. Het zalige weer en vooral de Limburgse gastvrijheid maakten dit weekend natuurlijk helemaal af.

Beoordeeld op 21 maart 2022

Top ontvangst, top kamer, top staff, top restaurant,... kortom: Top verblijf!
Ideaal om eens lekker te ont-stressen en tot rust te komen. Zeker een aanrader!
Speciale vermelding voor de maître/sommelier die onze AKKO ervaring nog beter maakte.

Beoordeeld op 12 maart 2022 via mobiele applicatie

Rustige sfeer, mooie omgeving, vriendelijk personeel, zalig genieten in het zwembad met sauna en stoombad, heerlijk uitgebreid ontbijt!
Er beginnen kleine gebreken op te treden (afgebroken kapstokken, kapot nachtlampje) maar al de rest maakt dat goed!

Kamertip: Gewoon genieten
Beoordeeld op 9 maart 2022

Heel erg vriendelijk personeel.
Alles mooi proper en hygiënisch.
Ontbijt vers en uitgebreid.
Zwembad en sauna's met ligbedden en de weide omgeving zijn de perfecte ontspanning.
Bar en restaurant een smaakvolle aanrader.
Kindvriendelijk!
Kortom: enkel positief.