Gratis annuleren tot 03/02/23
PricelineUS$ 129
TravelocityUS$ 129
Prestigia.comUS$ 135
Beoordeeld op 21 maart 2022

Top ontvangst, top kamer, top staff, top restaurant,... kortom: Top verblijf!
Ideaal om eens lekker te ont-stressen en tot rust te komen. Zeker een aanrader!
Speciale vermelding voor de maître/sommelier die onze AKKO ervaring nog beter maakte.

Beoordeeld op 12 maart 2022 via mobiele applicatie

Rustige sfeer, mooie omgeving, vriendelijk personeel, zalig genieten in het zwembad met sauna en stoombad, heerlijk uitgebreid ontbijt!
Er beginnen kleine gebreken op te treden (afgebroken kapstokken, kapot nachtlampje) maar al de rest maakt dat goed!

Kamertip: Gewoon genieten
Beoordeeld op 9 maart 2022

Heel erg vriendelijk personeel.
Alles mooi proper en hygiënisch.
Ontbijt vers en uitgebreid.
Zwembad en sauna's met ligbedden en de weide omgeving zijn de perfecte ontspanning.
Bar en restaurant een smaakvolle aanrader.
Kindvriendelijk!
Kortom: enkel positief.

Beoordeeld op 7 maart 2022

dit hotel is ideaal gelegen voor wie er graag met de fiets opuit trekt
mooie streek waar je zowel vlak als een heuvelende rit kan maken
op een boogscheut van Maastricht
een aanrader is het restaurant AKKO

Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Overnacht in suite Mary, een unieke ervaring. Duplex kamer met authentieke uitstraling, zalig kingsize bed en alle moderne luxe. Ook het diner en ontbijt waren allebei top.

Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel, niets was hen te veel.

Een echte aanrader!

Datum van verblijf: februari 2022