Beoordeeld op 5 augustus 2020

Mooi hotel op prachtige locatie, daar kan je niet tegen op dat is een absolute tien.
Maar .... het personeel van het ontbijt is zo ongelooflijk onbeschoft, lopen daar zo tegen hun zin rond, geven opmerkingen over de klanten waar iedereen het kan horen, dit heb ik nog nooit meegemaakt in zo een hotel, "nergens". Het personeel aan de receptie heeft niet voldoende info, vooral de manager laat steken vallen. Wij hadden een super standaard kamer, maar veel super was er niet, het was eigenlijk een gewone kamer, wel proper en rustig gelegen maar niets bijzonder. Dit is een hotel dat tot de absolute top kan behoren, maar dan moeten er dringend wat dingen wijzigen, zoals personeel, bar openen, terras openen voor de gasten tijdens de dag en avond. Zet ook de ligzetels van het zwembad een verdiepje hoger zodat je in de zon kan liggen na het zwemmen en niet daar in die kelder in de schaduw.

Kamertip: Kies een ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2020
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Rentmeesterij, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Vicky I,

Graag wens ik u te bedanken voor de tip van de ligstoelen!

Hopelijk kan ik u alvast nogmaals persoonlijk verwelkomen in Martin’s Rentmeesterij of één van de andere Martin’s Hotels om u de nodige Martin's Spirit te laten ervaren.

Om u een aangenaam en vlot verblijf te garanderen vraag ik u om mij persoonlijk te contacteren voor een volgende reservatie.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 augustus 2020

Ons verblijf in het hotel kan je in 1 woord omschrijf als Perfect. Heel aangename verwelkoming, vriendelijke medewerkers en steeds aanspreekbaar om info te geven. Op avond 1 hebben we in Akko gegeten en ook dit was opnieuw een culinaire TOPervaring. Heerlijke combinaties met aangepaste wijnen in een mooi decor en uiterst vriendelijke bediening.
Op avond 2 hebben we lekker gegeten op het mooie terras van het Gasthuis in het poortgebouw van de site Alden Biesen.
Wij komen hier zeker nog terug !

Beste BertBoeve1,

Hartelijk dank om tijd te nemen om jullie ervaringen te delen met ons en met onze toekomstige hotelgasten. Super om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons! We doen ons best om de gasten een culinaire ervaring te geven in ons restaurant Akko alsook in ons eetcafe 't Gasthuis.

Graag tot een volgende keer in Martin's Rentmeesterij!

Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Minizwembad en 1 sauna (die nu te reserveren is door corona, hammam buiten gebruik), 1 masseuse die reserveringen zelf doet dus amper bereikbaar is. Pas s avonds te bereiken om dan te horen dat er pas de volgende dag om 13u plaats is, nadat we uitgecheckt moeten zijn.. Eigenlijk enkel kamer met ontbijt gehad en was enkel daarvoor erg duur! Hebben voor een Spa hotel betaald en hadden een echt wellnessweekend verwacht, maar niks daarvan gezien! Dit is een modern hotel op een mooie locatie maar de Spa stelt niets voor, niet voor betalen!!

Datum van verblijf: augustus 2020

Beste RebeccaV1129,

Beoordeeld op 2 augustus 2020

De Corona-problemen wordt in dit hotel te pas en te onpas gebruikt als excuus voor dingen die fout lopen.
Kamers worden niet opgefrist, handdoeken niet vervangen, vuilbakjes niet geleegd, afspraken niet nagekomen (als je e kamer wenst gedaan te hebben moest je je venster een uur voordien open zetten en dan melden aan de bali... toto 2 keer toe werd hier geen gevolg aan gegeven), hotelbar wordt eigenlijk NIET gerund, geen drankenkaart, nauwelijks bediening (excuus was ook hier dat de eigenlijke bar door de Corona, niet open was (Joost mag weten waarom niet) maar toch liep er constant iemand rond die bedoeld was om de bar te runnen)... het dragen van een mondmasker was om duidelijke reden, verplicht... dat zou ook zo voor het personeel moeten zijn, wat zeker niet altijd het geval as)

Beste JEPEDEWE,

Hartelijk dank om tijd te nemen om uw ervaring te delen met ons en met onze toekomstige hotelgasten. Het spijt me te moeten lezen dat uw hotelverblijf niet verlopen is zoals gewenst.

Graag geef ik mee dat we er alles aan doen om onze hotelgasten, ondanks deze moeilijke Covid-19 tijd, de nodige service te geven. Zo zijn er inderdaad een aantal restricties zoals bijvoorbeeld de hotelbar die gesloten is. Hier kunnen wij geen voldoende afstand garanderen. Drankjes worden wel geserveerd in onze lobby, zonneterras of wilde bloementuin.

Om u een aangenaam en vlot verblijf te garanderen vraag ik u ons persoonlijk te contacteren voor een volgende reservatie.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Ontbijt was superefficient georganiseerd, je moest wel een tijdsslot boeken de avond ervoor. Er was goed nagedacht over de coronamaatregelen.
Comfortabele gloednieuwe kamer, per definitie rustig gelegen in de velden.

Beste gvodbos,

Hartelijk dank om tijd te nemen om jullie ervaringen te delen met ons en met onze toekomstige hotelgasten. Super om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons.

Liever een andere bestemming? Aarzel niet om onze eigen website te bezoeken waar u alle Martin's Hotels kan terug vinden alsook onze restaurants.

Graag tot een volgende keer in Martin's Rentmeesterij!