Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Minizwembad en 1 sauna (die nu te reserveren is door corona, hammam buiten gebruik), 1 masseuse die reserveringen zelf doet dus amper bereikbaar is. Pas s avonds te bereiken om dan te horen dat er pas de volgende dag om 13u plaats is, nadat we uitgecheckt moeten zijn.. Eigenlijk enkel kamer met ontbijt gehad en was enkel daarvoor erg duur! Hebben voor een Spa hotel betaald en hadden een echt wellnessweekend verwacht, maar niks daarvan gezien! Dit is een modern hotel op een mooie locatie maar de Spa stelt niets voor, niet voor betalen!!

Datum van verblijf: augustus 2020
Bregt Pillen, General Manager van Martin's Rentmeesterij, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste RebeccaV1129,

Hopelijk kan ik u alvast nogmaals persoonlijk verwelkomen in Martin’s Rentmeesterij of één van de andere Martin’s Hotels om u de nodige Martin's Spirit te laten ervaren.

Om u een aangenaam en vlot verblijf te garanderen vraag ik u om mij persoonlijk te contacteren voor een volgende reservatie.

Beoordeeld op 2 augustus 2020

De Corona-problemen wordt in dit hotel te pas en te onpas gebruikt als excuus voor dingen die fout lopen.
Kamers worden niet opgefrist, handdoeken niet vervangen, vuilbakjes niet geleegd, afspraken niet nagekomen (als je e kamer wenst gedaan te hebben moest je je venster een uur voordien open zetten en dan melden aan de bali... toto 2 keer toe werd hier geen gevolg aan gegeven), hotelbar wordt eigenlijk NIET gerund, geen drankenkaart, nauwelijks bediening (excuus was ook hier dat de eigenlijke bar door de Corona, niet open was (Joost mag weten waarom niet) maar toch liep er constant iemand rond die bedoeld was om de bar te runnen)... het dragen van een mondmasker was om duidelijke reden, verplicht... dat zou ook zo voor het personeel moeten zijn, wat zeker niet altijd het geval as)

Beste JEPEDEWE,

Hartelijk dank om tijd te nemen om uw ervaring te delen met ons en met onze toekomstige hotelgasten. Het spijt me te moeten lezen dat uw hotelverblijf niet verlopen is zoals gewenst.

Graag geef ik mee dat we er alles aan doen om onze hotelgasten, ondanks deze moeilijke Covid-19 tijd, de nodige service te geven. Zo zijn er inderdaad een aantal restricties zoals bijvoorbeeld de hotelbar die gesloten is. Hier kunnen wij geen voldoende afstand garanderen. Drankjes worden wel geserveerd in onze lobby, zonneterras of wilde bloementuin.

Om u een aangenaam en vlot verblijf te garanderen vraag ik u ons persoonlijk te contacteren voor een volgende reservatie.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Ontbijt was superefficient georganiseerd, je moest wel een tijdsslot boeken de avond ervoor. Er was goed nagedacht over de coronamaatregelen.
Comfortabele gloednieuwe kamer, per definitie rustig gelegen in de velden.

Beste gvodbos,

Liever een andere bestemming? Aarzel niet om onze eigen website te bezoeken waar u alle Martin's Hotels kan terug vinden alsook onze restaurants.

Beoordeeld op 24 juli 2020

Modern hotel met mooie kamers voorzien van alle comfort, vriendelijke ontvangst, heerlijk dineren bij AKKO, spa is ook aan te bevelen, wegens covid 19 vroeg men om een saunabeurt van 30 min. te reserveren (schitterend idee)

Kamertip: alle kamers zijn zeer goed, de standaard kamer voorziet echter geen badjas en sleffers zoals vermeld staat bij de kamer als je reserveert

Beste hilded914,

Hartelijk dank om tijd te nemen om jullie ervaringen te delen met ons en met onze toekomstige hotelgasten. Super om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Hopelijk kunnen we jullie nogmaals verwelkomen in Bilzen!

Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Met een hoogst vriendelijk ontvangst hadden wij een relaxe 3 daagse. De mooie kamer met anex badkamer, voorzien van alle comfort, zorgden voor een heerlijke nachtrust. Zeer goede isolate. Aan de receptie kregen we een badjas en slippers om naar een relaxe sauna en zwembad te gaan. Top en corona safe ontbijt.

Beste Pepemennes,