Vandaag geopend: 10:00 - 14:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne ervaring.

Gezellige manier om het kasteel en de tuinen te beleven. Leuk als avondwandeling na het ... meer lezen

Beoordeeld op 3 september 2022
ElsVerstraelen
via mobiele applicatie
Familie uitstap

Super toffe aktiviteit. Heel knap ineen gestoken. Een aanrader voor alle leeftijden. De volgende ... meer lezen

Beoordeeld op 13 maart 2022
Coastal530881
via mobiele applicatie
Lees alle 99 beoordelingen

Beoordeeld op 9 oktober 2020

Bilzen mysteries is echt iets voor mensen die houden van geschiedenis! Echt heel boeiend met een prachtige speciale lichten en effecten. Alden biezen is prachtig en zeker om deze activiteit te doen met je hele gezin!!

Datum van activiteit: oktober 2020
Lore S, Guest Relations Manager van Bilzen Mysteries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

(y)

Beoordeeld op 17 augustus 2020

Wat een mooie ervaring. Gedurende de hele tocht geen enkel moment vervelend. Je leert er op een leuke manier de geschiedenis van Alden Biezen. Echt een must wanneer je hier in de buurt bent.

Datum van activiteit: juli 2020

(y)

Beoordeeld op 30 juli 2020

Een activiteit waarbij we op een heel aangename manier hebben kennis gemaakt met de geschiedenis van Alden Biesen. Het gebruik van de tablet, afgewisseld met korte voorstellingen onderweg is subliem. Ook het personeel verdient een pluim: wij werden zeer vriendelijk ontvangen en de uitleg vooraf was helder.
Een aanrader !

Datum van activiteit: juli 2020

(y) dankjewel!

Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Als cadeau gekregen van mijn kinderen. Iedereen (4 volwassenen en 3 tieners) was overtuigd...heel plezant en mooi gebracht. Wel goed aankleden en vooral lekker warme handschoenen aandoen. Een tocht van 1,15 uur. Geen minuut verveling. Ik zou het zo terug doen.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 23 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel fijne vertelwandeling waarbij Jan Decleir en nog tal van andere verrassende acteurs ons door het domein en de geschiedenis van Alden Biesen loodsen. Heel leuk om te doen met je tablet in de hand zit je midden in het verhaal.

Datum van activiteit: oktober 2019